Realm of the Fisher King

Het koninkrijk van de Fisher King speelt een rol in de quest Holy Grail. Het land is veroverd door een kwade demon, maar jij bent de adventurier die de demon moet doden. Daarna kun je bij de heilige graal komen, waar koning Arthur zo gek op is. Zoals je de kaart hieronder ziet, ziet het er uit nadat je de demon hebt verslagen. Daarvoor is alles nog kaal en bruin.

Je kunt er komen met de Fairy Rings met behulp van de code BJR, maar als je via normale weg wil gaan, moet je onder toren ten noordwesten van Brimhaven gaan staan en op het magische fluitje van de quest blazen. Je komt dan dichtbij de brug uit, waar je de demon vervolgens moet verslaan. Met het fluitje kun je ook weer weg. Als je je fluitje in het land verliest, kun je in het noordwesten van het land nieuwe pakken.

Als je het fluitje kwijt bent, moet je naar Sir Galahad's huisje ten westen van McGrubor's Wood. Praat met hem en hij geeft je een tafelkleed. Ga vervolgens naar Draynor Manor, loop naar de bovenste verdieping en pak in de zuidelijkste kamer de twee fluitjes van de tafel.

Aan de rivier kun je lure en bait vissen, maar dit is een slechte plek om te trainen aangezien de dichtstbijzinde bank in Ardougne of Zanaris is. Als je je vis wilt droppen, is het natuurlijk wel een optie. Koken kan op de range. Het is er lekker rustig. Er zijn ook schapen die je kunt scheren voor wol.

In het kasteel bevinden zich Grail Maids en Koning Percival. De heilige graal bevind zich in de oostelijke toren.

Plattegrond

Plattegrond

Monsters

Over deze pagina

Geschreven door Ever121.

Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!

Lunagang maakt gebruik van cookies voor het opslaan van instellingen, het verzamelen van statistieken en om passende advertenties weer te geven. Door deze balk weg te klikken of de website blijven te gebruiken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.