norton protection.

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Gesloten

geeft deze guide geholpen?

ja.
0
Geen stemmen
niet echt.
0
Geen stemmen
nee.
3
23%
ik heb geen credit-card,dus kan ik deze dingen niet kopen.
5
38%
ik heb mijn pc all helemaal beveiligt met deze dingen.
4
31%
het kan mij eigelijk geen barst schelen dat mijn account hi-jacked of gestolen wordt.
0
Geen stemmen
ja,en ik hoef deze dingen niet te kopen. ik ben al tevreden met de trail versions.
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
warlock47
Berichten: 17
Lid geworden op: dinsdag 9 oktober 2007, 21:44

norton protection.

Bericht door warlock47 »

hey mensen. ik heb iets gevonden dat ons account kan beveiligen tegen keyloggers en trojan horses enz... lees er alles over want dit kan helpen.

we beginen bij het begin:
naam:norton anti-virus 2008
size: 57 mb
download tijd voor een 54 mbps modem: 1uur40min
deze anti-virus is zeker een aanrader en is stukken beter dan avg free edition. wat geeft norton anti-virus 2008 voor bescherming? de bescherming is op-en-top, ten eerste zoals alle anti-virusen,scant en verwijdert hij virusen. maar deze kan ook nog andere dingen zoals: worm protection op het internet,e-mail scan,waarschuwen als er een virus bedreiging enz... gevonden wordt,spyware en andere gevaren tijdens de scan detecteren en inplaats van je windows firewall, een norton firewall.

please note: this software is a trail version,you can use it free for 15 days.
nu het volgende:
naam: norton internet security 2008
size: 63 mb
download tijd voor een 54 mbps modem: 1uur60min
nu zullen sommige denken van: ja dat zal hetzelfde zijn als een firewall. nou nee, norton internet security blokeerd pop-ups en sides waar er bevoorbeeld keyloggers opstaan en dingen die je probeert te downloaden die ook zijn vol gecheat met virusen enz... dus een goede software als je per ongeluk op een runescape side komt waar je cheat package en hack tools en all die dinge kunt downloaden te vermijden dat je die dingen binnenhaalt of opkomt.

please note: this software is a trail version,you can use it free for 15 days.

endan nu de anti-hack tool:
naam: norton antibot
size: 11 mb
download tijd voor een 54 mbps modem: 15min
ja, dit is de tool waarmee je je beveileging compleet maakt. deze software beschermt je tegen hi-jackers(hackers).dit detecteerd dus keyloggers,trojan horses enz... die op je pc zijn binnen geraakt. als hij ze detecteers zal hij je ONMIDDELIJK waarschuwen en kan je het direct verwijderen.

please note:this software is a trail version,you can use it free for 15 days.

dit was mijn protection guide,bedankt om eens een kijkje te hebben komen nemen.

:arrow: de mensen die hier een credit card hebben zoals: visa,visa electra of master-card. kunnen deze software kopen op de norton side.

als je nog meer beveileging tools en zelf herstel tools wilt kopen of uitproberen,kun je altijd naar de norton side gaan.
IceyBallz
Berichten: 1860
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 19:07
Clan: Lunagang - Teak
Oude naam: TomJ
Contacteer:

Re: norton protection.

Bericht door IceyBallz »

Ik hou het liever bij NOD32 ;-) Dit is BTW het verkeerde Forum, Ga naar Non-Runescape -> Computers, games, Fimples, enz
[uitklappen]Afbeelding[/uitklappen]Afbeelding
sh0000t
Berichten: 119
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2007, 13:31
RS: sh0000t (p2p)

Bericht door sh0000t »

:? Norton heeft mijnpc gesloopt dus.... ik raad je liever avg aan
Afbeelding

Afbeelding
Xeoxescape
Berichten: 179
Lid geworden op: dinsdag 22 mei 2007, 17:54

Bericht door Xeoxescape »

Norton is alleen bedoeld voor snelle pc's. Als ie gaat scannen lijkt het alsof er 100000000 anti-virus programma's zitten te scannen =)

BTW: ik heb AVG, NOD32 is ook zeer goed :) En Ad-Aware heb ik voor Spyware =D
Pirates-Of-Runescape Clan

Stopped playing damned Runescape
Xeoxescape
Berichten: 179
Lid geworden op: dinsdag 22 mei 2007, 17:54

Bericht door Xeoxescape »

Trouwens, AVG update bij mij 2x per dag :o

Is hinderlijk, maar wel goed :D
Pirates-Of-Runescape Clan

Stopped playing damned Runescape
IceyBallz
Berichten: 1860
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 19:07
Clan: Lunagang - Teak
Oude naam: TomJ
Contacteer:

Bericht door IceyBallz »

Xeoxescape schreef:Trouwens, AVG update bij mij 2x per dag :o

Is hinderlijk, maar wel goed :D
Nod32 geloof ik een keer in de drie uur, maar dan scant hij ook o.o is hele kleine lagg, en dan gaat hij weer verder :) Mijn oom weet alles van Computers ( HEERLIJK! ) en hij zegt dat deze het beste is, omdat AVG soms lang moet laden :P Deze komt het beste uit.
[uitklappen]Afbeelding[/uitklappen]Afbeelding
firstlady2
Berichten: 1560
Lid geworden op: zaterdag 24 december 2005, 0:56

Bericht door firstlady2 »

TomJ schreef:
Xeoxescape schreef:Trouwens, AVG update bij mij 2x per dag :o

Is hinderlijk, maar wel goed :D
Nod32 geloof ik een keer in de drie uur, maar dan scant hij ook o.o is hele kleine lagg, en dan gaat hij weer verder :) Mijn oom weet alles van Computers ( HEERLIJK! ) en hij zegt dat deze het beste is, omdat AVG soms lang moet laden :P Deze komt het beste uit.
:o ja dat is bijna onmogelijk ;) er zijn zoveel onderdelen die te maken hebben met computers :| dus niet gaan liegen
Afbeelding
Xeoxescape
Berichten: 179
Lid geworden op: dinsdag 22 mei 2007, 17:54

Bericht door Xeoxescape »

Late we nu niet offtopic gaan? :P

en dus:

NORTON WIJS IK AF :D
Pirates-Of-Runescape Clan

Stopped playing damned Runescape
IceyBallz
Berichten: 1860
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 19:07
Clan: Lunagang - Teak
Oude naam: TomJ
Contacteer:

Bericht door IceyBallz »

firstlady2 schreef:
TomJ schreef:
Xeoxescape schreef:Trouwens, AVG update bij mij 2x per dag :o

Is hinderlijk, maar wel goed :D
Nod32 geloof ik een keer in de drie uur, maar dan scant hij ook o.o is hele kleine lagg, en dan gaat hij weer verder :) Mijn oom weet alles van Computers ( HEERLIJK! ) en hij zegt dat deze het beste is, omdat AVG soms lang moet laden :P Deze komt het beste uit.
:o ja dat is bijna onmogelijk ;) er zijn zoveel onderdelen die te maken hebben met computers :| dus niet gaan liegen
Ik Bedoel van Progammeren, niet van Paint enzo, hij weet wat voor software je nodig hebt, wat voor Server je moet hebben, welke router je het beste kan nemen :P
[uitklappen]Afbeelding[/uitklappen]Afbeelding
Gebruikersavatar
warlock47
Berichten: 17
Lid geworden op: dinsdag 9 oktober 2007, 21:44

Bericht door warlock47 »

thx om mijn guide toch eens te hebben gelezen jongens. en ja inderdaad norton is meer voor snelle pc's, maar dan vind ik toch avg er niet oppast en meer die anti-virusen,spywares die je in de winkel koopt. want degene die je in de winkel gaat kopen vind ik toch nog altijd beter dan de die die je van het internet haalt.maar pas op. ik heb ook nog iets anders te vertellen. de mensen die errorsafe,spystormer of schijfbewaker enz... op hun pc hebben staan, DOE DEZE PROGAMMAS DIRECT VAN JE PC!!! mijn ma haar pc is door errorsafe erg sloom geworden en haar pc geeft zelf aan dat hij niet genoeg virtual geheugen meer geeft.en kijk uit want op sommige sides instaleert errorsafe zich op je pc zonder dat jij dat wilt.
IceyBallz
Berichten: 1860
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 19:07
Clan: Lunagang - Teak
Oude naam: TomJ
Contacteer:

Bericht door IceyBallz »

warlock47 schreef:thx om mijn guide toch eens te hebben gelezen jongens. en ja inderdaad norton is meer voor snelle pc's, maar dan vind ik toch avg er niet oppast en meer die anti-virusen,spywares die je in de winkel koopt. want degene die je in de winkel gaat kopen vind ik toch nog altijd beter dan de die die je van het internet haalt.maar pas op. ik heb ook nog iets anders te vertellen. de mensen die errorsafe,spystormer of schijfbewaker enz... op hun pc hebben staan, DOE DEZE PROGAMMAS DIRECT VAN JE PC!!! mijn ma haar pc is door errorsafe erg sloom geworden en haar pc geeft zelf aan dat hij niet genoeg virtual geheugen meer geeft.en kijk uit want op sommige sides instaleert errorsafe zich op je pc zonder dat jij dat wilt.
Beste Warlock,

Deze programma's kunnen best gebruikt worden, het maakt niets uit dat je een virual geheugen hebt, ik heb een pc ( 5 jaar oud ) Bestemd voor windows ME/98, mijn oom heeft hier Internet, Windows xp, Alle beveiligheids sh*t die er maar is ;-) opgezet en ik heb ook te weinig virtual geheugen, maar wrm kan bij mij WOW er wel op? o.O

Greetings, Tom 8-[
[uitklappen]Afbeelding[/uitklappen]Afbeelding
Ex-gebruiker60
Berichten: 1919
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 10:48

Bericht door Ex-gebruiker60 »

LOL
AVG Free is pakke beter dan Norton.
Norton sloopt je pc met zijn als je geen 1GB RAM hebt.
En hij verwijdert nog eens de meeste virussen niet, terwijl AVG elke dag update om de nieuwste virussen te herkennen.
Afbeelding
Arbiter
Berichten: 2075
Lid geworden op: dinsdag 26 oktober 2010, 8:43
RS: Ome Toon (f2p)
Clan: Xtarte Tatin
Oude naam: Hanibal392

Re:

Bericht door Arbiter »

Giannieman schreef:LOL
AVG Free is pakke beter dan Norton.
Norton sloopt je pc met zijn als je geen 1GB RAM hebt.
En hij verwijdert nog eens de meeste virussen niet, terwijl AVG elke dag update om de nieuwste virussen te herkennen.
Lol AVG is juist het tegenover gestelde. Het weet nu al voor de 2e keer Windows te verneuken met die updates. Norton sloopt je pc als je geen 1GB RAM heb? Laat me niet lachen. Ik draai op een laptop van bijna 3 jaar Norton, en het werkt zo licht als een veertje. :) Wat jij zegt klopt dus gewoon voor geen meter.

P.S Mooie guide alleen voortaan ook van Hoofdletters gebruik maken. Ik geef het een 7/10 :) En ja, ik weet dat deze guide uit 2007 komt. Maar guides mogen gebumpt worden. En deze guide vind ik wel een bumpje waard. Dus ga niet lopen zeiken A.U.B ;) De maker van deze guide zal dan ook vast niet meer reageren, maar mocht ie dit zien, kan ie toch nog deze guide verbeteren. :) Nogmaals, mooie guide. =D>
Zit je met ´n computer probleem, maar je kan het zelf niet oplossen? Stuur me een pb en dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen via TeamViewer.

Heb je een onbeveiligd draadloos netwerk, maar je wilt hem beveiligen? Of heb je problemen met het beveiligen van je draadloos netwerk? Volg dan mijn guide door op deze link te klikken!

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=245249

Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: norton protection.

Bericht door Puma »

Onnodige bump... Je mag best een oude guide bumpen zolang die nog maar actueel is en het lezen waard. Deze guide is niet meer actueel, hier heeft niemand meer wat aan. De maker van de guide is trouwens ook meer dan drie jaar niet online geweest, ik verwacht dus niet dat hij hier nog wat mee gaat doen.

Slotje.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten