Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Plaats reactie
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door LeonSkills »

De Top Ltf'ers van de winter van 2014!
Na drie maanden afwezig te zijn met Top Ltf'ers vanwege onduidelijkheid hebben we eindelijk duidelijkheid gevonden. Wees niet getreurd: deze update gaat over de afgelopen drie maanden, en alle volgende updates zullen iedere maand in Publicaties verschijnen. Dit is geen 1-aprilgrap.

We wensen je hartelijk welkom bij de wintereditie van Top Ltf'ers! Deze drie maanden zijn er, met het bonus xp weekend inbegrepen, flink wat xp's binnengehaald. We gaan een blik werpen op de 15 hoogstgeplaatste Ltf'ers in de hiscores van overall (inclusief randoms) en we hebben een rubriek met mensen die een bijzondere prestatie hebben geleverd in RuneScape.

Opvallend is dat bij de wekelijkse updates vaak weinig te vertellen was omdat de behaalde xp's vaak heel eentonig zijn, met een span van drie maanden is er juist zeer veel variatie in xp en is het wat lastiger om één lijn te trekken. Hopelijk is een maandelijkse update dus een mooie tussenweg, let's go!

Afbeelding

Voor de mensen die graag een muziekje willen:
Winnaar van januari-maart 2014: Dartmoul1

1. Dardan (Dartmoul1) 2.094M (+212.7M)
LTF-profiel | YouTube

We starten, zoals wel vaker, met een grote xp gain. Maar liefst 212m xp, wat neerkomt op een gemiddelde van 2.3m per dag, voor Dardan. Dardan die tegenwoordig niet alleen op LTF, maar ook bij de rest van de RuneScape community steeds bekender wordt doordat hij onder andere mag streamen op het officiële Jagex Twitch account. (Die ik helaas niet heb kunnen volgen omdat twitch het niet meer doet bij mij :( )

Maar we hadden het over de xp. De restanten van het bonus x.. DOUBLE xp weekend zijn nog duidelijk zichtbaar met 51m Summoning xp. Verder de gebruikelijke kleine xp's van PvM en Slay zoals 15m Magic, 21m Range, 5m Defence, 14m Hp met 8.6m Slay xp. Daarnaast een leuke 32m Firemaking wat hem op 164m xp brengt en 25m Fletch wat hem bijna 120 fletch geeft (101m xp). 2 andere uitschieters zijn 8.2m Wc en 7.5m Agility met silverhawk boots.

Oja, voor diegene die Dardan uitlachen omdat hij 80k Feather gekocht heeft voor 120 Agility en vervolgens de boots nerfed zijn. De xp rates zijn inderdaad verlaagd, maar de xp per feather niet. Tijdens het trainen van andere skills komt die xp dus altijd wel, alleen iets minder snel.

Ik kan zou bijna elke skill nog wel gaan opnoemen want op 6 skills na zijn er in alle skills 1m+ xp gehaald.

Afbeelding


2. Joaaaa (Joa) 1.530M (+195M)
LTF profiel | Blog

Nog zo'n uitschieter van maarliefst 195m Xp, en is daarmee de 1.5b gepasseerd. Nog gefeliciteerd. ^^ Volgens mij kwamen wij ooit ongeveer rond hetzelfde tijdstip in Top-Ltfers met bijna hetzelfde xp aantal. Nu een paar jaar later heb je bijna 2x zo veel xp als ik o.0.

Ook bij Joa zijn de resten van het weekend nog zichtbaar met 50m Summoning xp. Verder zie ik Joa ook (bijna) elke dag nog warbands doen wat hem in drie maanden tijd 16.4m Farming heeft opgeleverd (136m xp momenteel). Ook heeft Joa zo'n 12m Slayer gedaan wat hem 21m Strength, 9m Hp, 4m Range en 6M magic heeft opgeleverd. De AFK-skills mogen natuurlijk ook niet wegblijven met 13.4m Fishing en 15.4m Fm. Bovendien is Daily/Sinkholescape nog van kracht en is Joa 10m DG xp verder.

Wanneer je eerste 200m die je al o zo lang belooft? :P

Afbeelding

3. i_Matthijs 1.105M (+62M)
LTF profiel | Blog

Matthijs! Hi :wub:

Matthijs heeft had zelf een mooi doel voor ogen: 120 Divination. Zojuist te horen gekregen dat hij daar (tijdelijk?) van af is gestapt. Echter heeft hij het nogal druk irl (o.a. examenjaar) waardoor de xps wat magertjes lijken. Ook is Matthijs nog actief op 07 aan het spelen.

Met 7.8m Div is er een totaal van 39m Divination, die Master Cape moet waarschijnlijk nog wel even op zich wachten. De twee capes die Matthijs eind april wel mag ophalen zijn Strength en Cooking, waarin hij respectievelijk 3.4m en 4.3m xp in haalde (totaal nu 121m str, 112m cook)

Qua combat is er verder nog 1.3m slay, 4.2m range, 3.8m hp en 2.9m prayer gehaald (prayer allemaal van lamps? Nee toch? :o) Verder 2.3m con en 2.5m farm (Warbands?) en 2.4m craft om hem op 20m craft te brengen. De 4.7m Hunter xp zijn deels te danken aan mij, Matthijs heeft me aardig wat geholpen met Heist :D

Er is de afgelopen weken volop gebruik gemaakt van de nieuwe Agility boots met 2.3m in deze prachtige skill. Het double xp weekend laat ook hier z'n resten achter met 14.2m summoning.


Afbeelding

4. Roy Boy106 1010M (+161M)
LTF profiel

Ten eerste, van harte gefeliciteerd met 1b total. Ten tweede, nog van harte gefeliciteerd met het terughalen van je trim. :)

Ook zo'n heerlijk groot aantal xp's gehaald afgelopen kwartaal: 160m. Netjes. Grootste gedeelte hiervan zijn van de twee afk skills Cooking (+37.5m) en Fishing (+36.7m). Kort daarop volgt Dungeoneering met 31.2m xp, waar met 21m te gaan over een paar weekjes wel 200.000.000 komt te staan. (Alles sinkhole/dailys? )

Dan 15.5m farming, en ik gok dat dat allemaal door warbands komt. Zonde hoeveel skills Jagex eigenlijk devalueert met updates zoals WBS en SH boots. (Don't get me wrong, ik maak sinds kort ook gebruik van beide). De twee andere skills die Roy haalt bij Warbands lijken Mining (3.6m), Construction (5.1m) en/of Herblore (3.6m) te zijn.
Over Silverhawk boots gesproken, ook Roy lijkt ze te gebruiken met 3.4m xp

Zoals bij velen blijven de combat xp's natuurlijk ook niet uit staan en Roy heeft deze winter 5.7m Str, 3.4m Hp, 2.1m Range, 1.2m Pray, 3m Magic en 5.5m Slay gehaald.

Afbeelding

5. Z Dragon999 (Chris) 990M (+27.2M)
LTF profiel

Chris is/was nog altijd (of alweer) niet echt actief. Met 27.2m xp heeft Chris veruit de minste xp gehaald. Zoals verwacht is dit vooral xp van Slayer. Met 3.8m Attack, 1m Def en 2m Hp hoort een 4.2m Slayer. Ook Chris lijkt een setje boots bemachtigd te hebben met 1.1m Agility. Maar dit kan natuurlijk ook allemaal normaal gehaald te zijn door doelloos rondjes te rennen op een agility parcours. Daarnaast 1.5m construction.

Ik zie nu bijna de grootste xp gain over het hoofd: 4.7m Divination! Wat hem op een mooie 20m Div xp heeft gebracht. Van deze jongen kunnen we binnenkort ook de 1b xp verwachten, en hopelijk is dat volgende maand zo.

Afbeelding

6. Darkcruiso 927.5M (+122.0M)
LTF profiel

Theo heb ik van dit weekend gespot met z'n Trim aan, en heeft ook ports uitgespeeld. Nog gefeliciteerd! ^^

Een totale xp van 122m, waarvan ongeveer een vierde van Firemaking (32.2m) afkomstig. Dat is een mooi aantal. En 13.8m Thieving, zo zie ik het graag, xp gains in zulk soort skills.
Alhoewel de combat skills natuurlijk ook niet verwaarloosd kunnen worden. Met 10m Def, 1.2m Str, 6m Hp, 6.8m Magic, 4M range lijkt Theo ook aardig wat PvM en slayer (3.5m) gedaan te hebben.

Verder lekker AFK getraind voor 3.6m cook en 3.8m wc, 2m Fletch, 1.4m Div en 1.1m Rc. En volgens mij ook wat Warbands gedaan met 3m Con en 1m Farm. Dan ook nog 3.1m Agility (Silverhawk denk ik) en 4.3m craft. Als overblijfsel van het weekend zien we hier 15m Summoning.

Afbeelding

7. J00stie (Joost) 883.3M (+78M)
LTF profiel

Joost, van harte gefeliciteerd met je trim comp!
Jawel, ongeveer een maand geleden, op 26 februari 2014, heeft Joost als 433ste, de trimmed completionist cape bemachtigt. Welkom bij de club! (a)

En wat gaat Joost doen als die z'n cape heeft na al die potjes CW? Zich afreageren op Nex, Kaki, Barrow Brothers en in de Ascension Dungeon. Wat hem maar liefst 15m Str, 14m Hp, 20m Range en 10m Magic oplevert. Ook wat Slayer gedaan met 2m xp.

Naast wat combat niet heel veel gedaan, dan de dagelijkse dingen zoals Warbands (2.2m Herb, 1.7m Con) en Daily Jadinko's (7.6m Hunt wat hem op 56m brengt)

Ook 1.1m Divination waarvan het grootste gedeelte waarschijnlijk komt van Fate of The Gods en Mahjarrat Memories.

Afbeelding

8. LeonSkills 839.2M (+44.5M)
LTF profiel

Deze naam komt me bekend voor. :o
De xp die ik gehaald heb lijkt op het eerste gezicht wat magertjes, en dat is het ook wel voor 3 maanden tijd. Maar ben pas sinds de ports update weer actief begonnen te spelen, na een kleine quit van 2 maanden.

De meeste xp komt natuurlijk van Divination, waarin ik de zondag van het xp weekend 11.2m Xp in haalde op één dag. Totaal dan 15m xp gehaald in de afgelopen 3 maanden.

Dan 8.6m Hunter, wat voornamelijk komt door daily's en het halen van supplies voor 120 Hunter dat ik volgende maand ga proberen te halen. Ik heb me namelijk de afgelopen 5 weken heel erg bezig gehouden met Heist, waardoor ik in die paar weken 26m Hunter bonus xp heb gehaald.
Toen die xps binnen waren ging ik runespannen, wat met silverhawk boots wel lekkere xp geeft (6m Rc, 2.6m Agility)

Ik ben sinds kort ook maar gaan toegeven aan Warbands, wat me 6m Farm heeft opgeleverd.
2.2m Cook waar ik geen idee van heb waar dat van daan komt, en heerlijk weinig combat xp.
Afbeelding

9. Ajax is Best 747 (+36M)
LTF profiel

Ik hoorde dat Ajax ook inactief is, en dat is ook wel te merken.

Van de 35m is er één grote uitschieter, en dat is construction met maar liefst 13.7m construction. Ik ga een wilde gok doen en denk dat dit in het xp weekend gehaald is?
*Checkt de double xp weekend update er op na* Nee, toch niet zo veel con in het weekend getraind. Zeer netjes dus ^^
Verder 3.9m RC en 3.6m Woodcutting tijdens AFK bezig zijn.
En ook wat slayer gedaan wat hem 4.4m Def, 2.2m Hp, 1m Range, 1.2m Magic en 2.4m Slay oplevert.

Afbeelding

10. Y O (olivier 1337) 742M (+55M)
LTF profiel

Olivier is nu al bijna een jaar bezig met castle wars en heeft nog steeds geen Trim :')
Nee gekkigheid, ik neem aan dat we deze jongen binnenkort ook met goude paticles kunnen zien rondlopen.

Want eerst moest Olivier nog z'n normale comp terughalen, en dat heeft hij de afgelopen maanden gedaan met 10m Div xp wat hem van level 87 tot 99 bracht, nog gefeliciteerd.
Naast dat wat PvM met 14m attack, 2m Def, 2m Str, 7m hp, 3m Range en 1.2m Slay.

Qua skills zie ik 1.4m Agilty van Silverhawk en 1.5m con en 1.2m Thiev die ik momenteel niet echt kan verklaren (Daily's maybe? Of had je gewoon zin om dat te trainen?)

Ook 7.6m Summoning wat waarschijnlijk in het double xp weekend gedaan is.
Afbeelding

11. Iuke Pvm (Marco) 738.2M (+30.2M)
LTF profiel

Luke, Marco, Luke, Marco, wie is het nu?? Paar weken geleden veranderde Luke Marco's naam voor de grap hierin, en als revenge heeft Marco ook Luke zin naam veranderd. Bij deze wat opheldering.

Marco heeft de afgelopen drie maanden ook niet veel xp gehaald, dit komt omdat ook hij pas weer een paar weekjes speelt geloof ik.
Wat wel gehaald is 99 Div, waardoor je je Max weer terug hebt, gefeliciteerd (8.7m xp, 89-99).

Daarnaast vooral co-op slayer gedaan met de echte Luke Pvm. Wat hem 1.2m Slayer, 1.3m Defence, 2.3m Strength, 1.9m Hp en 1.8m Range gaf. Een deel hiervan is waarschijnlijk ook wel een beetje PvM.
Ook zie ik een dikke 2.6m Thieving, en 1.5m Runecrafting. Daily's? Ik zie me jou namelijk niet voor omdat te gaan trainen voor de lol om eerlijk te zijn :')
Afbeelding

12. Nederlandar 728M (+152M)
LTF profiel

Deze meneer ken ik persoonlijk niet zo heel goed, maar heeft toch een dikke 152m xp gehaald.
Hiervan is een groot deel van Slayer, met maar liefst 17m Slayer xp. Dit bracht, zoals gewoonlijk, de nodige combat xps met zich mee: 8.5m attack, 8.8m Defence, 3.5m Strength, 13.3m Hp, 10m Range en 11.6m Magic.
Dungeoneering schiet er nog meer boven uit met 21.3m xp.

En je Max (Comp?) weer terug door 10m Divination xp, wat je van 88 tot 99 bracht. Gefeliciteerd.

Dan nog 9.4m Fletch, 3.3m Fm, Warbandskills (1.2m Smith, 3.8m Herb, 2.9m Con) en Silverhawk xp (2.3m Agility).
Ook 9M Summoning wat ik wederom gok op het double xp weekend.
Over het algemeen een zeer mooie periode.

Afbeelding
13. BurnedUDown 725M (+58M)
LTF profiel| Blog

Sander, ten eerst nog gefeliciteerd met 200m Dung, werd tijd. Ik weet nog wel dat ik jou vroeger hartstikke pro vond omdat jij 108 dung was en ik maar iets van 95. Mooie tijden.
Anyway, 12.6m DG brengt Sander dus op 200m xp.
Slayer is ook van de partij met 2.3m Slay wat automatisch 11.7m Def, 6m Hp, 2.5m Range en 2.6m Magic met zich meebrengt.
Zoals gebruikelijk de Fishing xp (3m), wanneer 120?

Overige gains zijn van 1.4m Cook, 1.2m Fm, 2.7m Agil, 2.3m Thiev, 1m Farm en 2.5m Con.

Afbeelding

14. Rein is Baas (Rein) 724.2M (+72.7M)
LTF profiel

Rein is op de laatste dag van plek 13 naar 14 verstoten door Sander, iets minder Bieren, Aoe en Curve Rein! :wub:
Rein heeft afgelopen 90 dagen 73m total xp gehaald, waarvan een groot deel van Dungeoneering komt. Namelijk 10m Range, 7.4m Str en 5.8m Hp.
De overige skills liggen heel erg dicht bij elkaar qua xp gains.

Met 5.5m Div is Rein wederom max total. (94-99) en met 6.8m miningband xp schiet Rein nu bijna naar de 21m Mining.
Zoals ik zei is zijn de xp gains allemaal close: 2.7m pray, 5.9m cook, 1.8m wc, 2.3m fletch, 1.9m fish, 4.1m fm, 2.3m smith, 2.0m herb, 1.1m agil, 1.3m thiev, 3m farm, 2.6m con, 1.9m sum. Een mooi rijtje mag ik wel zeggen.
Afbeelding


15. Captain Jozz 725M (+56M)
LTF profiel

En de laatste, maar niet de minste, Joachim.
Nog steeds druk bezig met Dungeoneering waarin 20m xp gehaald is. Die 200m komt steeds dichterbij..
Behorend bij deze Dg xp horen natuurlijk 2.7m Str, 4,2m Hp, 4.3m Magic en 5.5M ranged (Of is de Dg xp allemaal val Daily's en zijn de combat xps van PvM? Zou natuurlijk ook gewoon kunnen :p )

Overige xps zijn Agilityspan xp met 2m Runecrafting en 2.7m Agility. En waarschijnlijk warband xp van 1.7m Con, 1.2m Farm en 1.2m Herb
Afbeelding

Bonus. Mys (Mystery) 521M (+93M)
LTF profiel | Blog
Denk je dat je er bent, moet er blijkbaar nog een random LTF'er bij. Dan maar diegene die dat opmerkte en lichtjes liet doorschemeren dat wel te willen zijn.
En terecht, want Bram heeft meer xp gehaald dan de meesten van bovenstaande lijst, met maar liefst 93.7m xp.

Hiervan is een dikke 65.8M van Dung, wat Bram 120 Dungeoneering en Comp geeft. Proficiat.
Dan blijft er nog maar iets van 25m over, en het grootste gedeelte zit natuurlijk in de combat xp die je haalt tijdens Dung: 2.5m Attack, 3.2m Def, 2.7M Str, 3.2m Hp en 3.5m Magic.
Het lijkt er sterk op dat Mys de wildy vaak is ingegaan voor Warbands wat hem 1.4m Mining, 1.2m Farming en 1.7m Construction heeft opgeleverd... Nope, wrong. Mining blijkt legit Lrc, construction is met statues en daily gedaan en Farming met Livid Farm! Wauw.

Ook zo z'n afk xp verkegen met 1.8m Fishing en 1.4m Div (Waarvan het grootste gedeelte van FotG en Mahjarrat Memories komt)

Afbeelding

Aftermath
Al met al aardig wat experience gehaald deze 3 maanden, hopelijk wordt het zo voortgezet.
Ik realiseer me dat ik van aardig wat mensen ben uitgegaan dat ze Warbands en/of Silverhawk Boots gebruiken terwijl dat niet zo hoeft te zijn, waarvoor excuses. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit allemaal 'legit' gehaald wordt.

Tot volgende maand en nog een fijn 1 April.

Leon

Legends of Winter 2014!
Terug van weggeweest: de felicitaties voor de leden van het tipforum. Een fors aantal mensen heeft bewezen een goede prestatie te hebben geleverd de afgelopen winter en daarom willen we hierbij een shout-out naar hen doen. Wij feliciteren dus..

Hidde met 2400 Overall levels!
Renschmov met 99 Herblore!
The Typhon met zijn Max cape!
Rsandee met 99 Hunter!
Joost met zijn Trimmed Completionist's cape!
Zee Koe met 99 Woodcutting!
Roy Boy106 met 1.000.000.000 Overall xp!
J oey met 99 Hunter!
Larsboy met 99 Crafting!
Rasmus met zijn Max cape!
Amneys met 99 Fishing!
Schaapje met 99 Woodcutting en Firemaking!
Mys met 120 Dungeoneering en 2595 Overall level!
Lars met zijn Max cape!
W essel met 99 Agility!
Verhaert met 200.000.000 in Cooking!

... en natuurlijk de rest die een prachtige prestatie heeft behaald. Keep up the good work! ^^

Wij zijn er volgende maand weer met een update en een portie felicitaties. We wensen je alvast veel succes in april!
Laatst gewijzigd door Joost op zaterdag 5 april 2014, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Mystery »

Team dat de Top Ltf'ers verzorgt
Vanaf deze maand hebben wij een fictief team dat de updates van de Top Ltf'ers verzorgt. Die bestaat uit Joost, Leonskills en Mystery. Zij zullen hard samenwerken om iedere maand jullie van een update te voorzien, in Publicaties. Omdat variatie in schrijfstijl altijd leuk is, hebben we ook besloten te rouleren. Degene die het artikel schrijft, zal als auteur worden geplaatst en hem kun je dan eventuele vragen stellen of een pb sturen.

Daarom is Leonskills ook toegevoegd aan het siteteam, we wensen hem heel veel succes! ^^

~Het team
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Kweet Vaniks »

Leuk stukje Leon! Succes in het Siteteam, mocht dat echt zijn.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Mystery »

Ga nu niet twijfelen aan Leon en Rens die vandaag in verscheidene teams zijn geplaatst, niet alles is een grapje. :")
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Eend »

Niet alles, maar toch ééntje wel :D
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Siddy00 »

Tof geschreven, Leon! Fijn dat jullie dit doorzetten :D
Afbeelding
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Roy Boy106 »

Mooi te zien dat het terug is, alhoewel het maandelijks is dan wekelijks. Meh, maak niks uit, des meer lezen toch?

Die agility die ik gainde was niet van die boots tbh, ik heb die boots niet ;P Ik zou ook niet weten hoe ik aan die agility xp komt xD

En thanks voor je felicitatie.
i_Matthijs
Chatmoderator
Berichten: 2983
Lid geworden op: vrijdag 26 augustus 2011, 17:56
RS: matthijs (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door i_Matthijs »

Leon toch, ik heb sinds warbands uit is 8 resources uitgegeven aan mining, omdat ik die kreeg. Ik ga niet aan dat beginnen. alle farm xp is van herbs! En pray xp..ik denk 800k getraind om bxp op te maken, verder tijdje lang dailies + lampen.
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Lars »

Leuke update, die plaatjes maken zo'n update wel echt af.

Leuk dat je trouwens ook bij Joost xpbands zegt :P
Afbeelding
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Nederlandar »

haha super leuk dat ik mijzelf hier in terugzie!
leuke editie =D>
ps. ik doe geen warbands, nog nooit gedaan! gewone echte xp gegained ^^
Afbeelding
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Joost »

Lars schreef: Leuke update, die plaatjes maken zo'n update wel echt af.

Leuk dat je trouwens ook bij Joost xpbands zegt :P
Ja, maar dan wel denken dat ik die daadwerkelijk doe... Pls. Herb xp is van overloads maken en die Con xp komt van ´t world event. :P
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Kris »

woops, wat meer bij publicaties een kijkje nemen nu.

mooie update :) altijd leuk om te lezen
jammer dat ik er niet meer bij kan :c
Afbeelding
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Captain Jozz »

Leuk geschreven Leon!
Afbeelding
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Marco »

Zeker mooie update!
En de thieving xp is van Dwarf Traders tijdens het kijken van serie en een paar daily's (Pyramid Plunder). De Rc xp is gewoon Runespan want wilde rank 1 esteem halen!
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Daan »

Beloofd moet belooft worden in het stukje van Joa.

Verder wel leuk.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Joa »

soon
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Captain Jozz »

Very soon! :D
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Mystery »

Het is in de maak, no worries. ^^
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Top Ltf'ers - Editie Winter 2014

Bericht door Captain Jozz »

Mystery schreef:Het is in de maak, no worries. ^^
Kijk er al naar uit ;)
Afbeelding
Plaats reactie