RS-moderatie

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Verwar dat niet met het feit dat er niemand een fuck om geeft, zoals jij probeert te zeggen.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Chris »

Gio schreef:
jan951 schreef:Volgens mij heeft ceecs zelf een goede oplossing aangedragen door zijn posts op een kopje na in een uitklaptag te zetten.
Zelf of samen met de mods. Ik denk zelf samen met de mods anders Had ceecs het al eerder gedaan. Een goede oplossing imo.
Dat was samen met het sluiten van het clantopic inderdaad een van de gepaste maatregelen.
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Als het goed is, mag het gezegd worden. Ik ben erg tevreden met deze oplossing. Bedankt Mys, Chris en Ceecs.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS-moderatie

Bericht door xNitrous »

Aan de ene kant ben ik het eens met de moderators, want de klagende 'agressieve' posts zijn onnodig, maar aan de andere kant ben ik het eens met Zeekoe en anderen.

Jullie eigen Evenementendeel is al ongeveer overleden verklaart en daar hebben jullie (niet EO's) al zeer weinig tijd in gestoken, ook toen er een nieuw leven in kwam (tijdelijk). Dus waarom dan wel zoveel tijd steken in een forum onderdeel dat helemaal al overleden is en andere clans/events wel gaan helpen en dan tegen je eigen 'forum leden' gaan bekvechten?
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Ceecs Clan »

Hoi,

Ik mag events aankondigen volgens de regels en doe het maar 1 keer per week. Dit deden/doen jullie ook voor jullie eigen events en aangezien mijn event open is voor de gehele Nederlanstalige community. Ik kan het anders wel in een spoiler zetten om de lengte in te korten als dat zo stoort. Ik vind het niet eerlijk dat mijn topic is gesloten omdat dezelfde mensen blijven klagen en zelf niet constructieve topics maken en wel hun kritiek posten op mijn topic terwijl hun posts niet woren verwijderd ervan en enkel voor het bumpen van mijn topic zorgt.

Dus ben het oneens met de actie om mijn topic te sluiten. Ik stel voor dat je het gewoon heropen of ik moet een andere maken want het staat vol met kritiek nu...

De simpelste oplossing is gewoon om het clan promoot gedeelte terug te brengen dan kan ik daar aankondigen/bumpen zoveel ik wil en kan Algemeen dood blijven zoals het is.

Mvg,
Ceecs

Toegevoegd na 8 minuten en 35 seconden:
Je mag trouwens volgens jullie eigen regels 1 keer per week bumpen ook.

"Plaats geen reactie in een topic ouder dan een week als jouw reactie geen belangrijk punt aan het onderwerp toevoegt. Dit wordt ook wel "bumpen" genoemd en is meestal niet gewenst."
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: RS-moderatie

Bericht door Bighead »

De regel die je citeert stelt helemaal niet wat jij zegt dat 'ie stelt, for the record. Verder lijkt het me een beetje overtrokken om speciaal voor jou een volledig forumregels te openen, maar dat is allemaal niet echt mijn zaak. Blij dat je deze discussie ietwat aan de late kant toch nog hebt willen verrijken met jouw inmiddels enigszins loze standpunt.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Meleepro NL »

Ik weet dat ik nogal laat reageer, wist niet eens dat deze discussie aan de orde was.
Maar misschien is het een goed idee om het clans promoten sub-forum weer te openen, net zoals Lorijn net aangaf, blijft algemeen weer dood zoals het was (want je moet geen slapende honden wakker maken), en heeft Lorijn een bijna-privé forumpje waar niemand last van heeft en alleen mensen komen die een clan zoeken.
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Meleepro NL schreef:Ik weet dat ik nogal laat reageer, wist niet eens dat deze discussie aan de orde was.
Maar misschien is het een goed idee om het clans promoten sub-forum weer te openen, net zoals Lorijn net aangaf, blijft algemeen weer dood zoals het was (want je moet geen slapende honden wakker maken), en heeft Lorijn een bijna-privé forumpje waar niemand last van heeft en alleen mensen komen die een clan zoeken.
Maarja, het schijnt dat het irritant is om steeds te moeten kijken omdat er een rood bolletje verschijnt.. :ninja:
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Meleepro NL »

J elmer schreef:
Meleepro NL schreef:Ik weet dat ik nogal laat reageer, wist niet eens dat deze discussie aan de orde was.
Maar misschien is het een goed idee om het clans promoten sub-forum weer te openen, net zoals Lorijn net aangaf, blijft algemeen weer dood zoals het was (want je moet geen slapende honden wakker maken), en heeft Lorijn een bijna-privé forumpje waar niemand last van heeft en alleen mensen komen die een clan zoeken.
Maarja, het schijnt dat het irritant is om steeds te moeten kijken omdat er een rood bolletje verschijnt.. :ninja:
Nooit opgevallen tbh, minder irritant dan in een subforum waar je regelmatig kijkt en daar de datum van vandaag tegen komt en daar de announcement van de wekelijkse peng hunt vindt.
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Ik stel voor een subforum dat alleen Ceecs kan zien en waar alleen Ceecs in kan posten. Mag hij er ook moderatierechten in krijgen.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Ik vind het wel sneu dat zijn topic nu gesloten is, dat is imo ook niet helemaal fair.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Niet mee eens, nu leert 'ie eens afkicken.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Kipcorn »

Niemand was geïnteresseerd in zijn clan, en het werkt nu juist averechts: nu denken mensen wat een vervelend spammertje, die clan wil ik niet joinen.
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: RS-moderatie

Bericht door Raamsdonkje1 »

J elmer schreef:Ik vind het wel sneu dat zijn topic nu gesloten is, dat is imo ook niet helemaal fair.
Helemaal niet fair zelfs, hij kan er ook niks aan doen dat er geen andere clans meer zijn > geen clan forum meer > en ik neem aan dat het het juiste forum is om zijn topic te posten. Voor een normale clan is één keer per week bumpen echt weinig, dus ik snap het gezeur niet zo.
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Holy Wallie »

Meleepro NL schreef:Ik weet dat ik nogal laat reageer, wist niet eens dat deze discussie aan de orde was.
Maar misschien is het een goed idee om het clans promoten sub-forum weer te openen, net zoals Lorijn net aangaf, blijft algemeen weer dood zoals het was (want je moet geen slapende honden wakker maken), en heeft Lorijn een bijna-privé forumpje waar niemand last van heeft en alleen mensen komen die een clan zoeken.
Maar heeft het meerwaarde om een forum te openen met als doel dat claneigenaren daar onbeperkt hun topic kunnen bumpen?

Het lijkt mij dat het doel van zo'n forum vooral voor nieuwe leden is die een clan zoeken. Ik denk dat Lunagang daar niet de juiste site (meer) voor is. Om dan een forum te beginnen waar mensen onbeperkt kunnen bumpen.. tja.. ik denk niet dat dat toegevoegde waarde heeft aan de site als geheel.
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Raamsdonkje1 schreef:
J elmer schreef:Ik vind het wel sneu dat zijn topic nu gesloten is, dat is imo ook niet helemaal fair.
Helemaal niet fair zelfs, hij kan er ook niks aan doen dat er geen andere clans meer zijn > geen clan forum meer > en ik neem aan dat het het juiste forum is om zijn topic te posten. Voor een normale clan is één keer per week bumpen echt weinig, dus ik snap het gezeur niet zo.
Ik ben het hier eigenlijk wel compleet mee eens. Ceecs heeft in mijn ogen niets fout gedaan, maar hij wordt wel benadeeld.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Vind dit echt onnodig
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

:-({|=
J elmer schreef:
Meleepro NL schreef:Ik weet dat ik nogal laat reageer, wist niet eens dat deze discussie aan de orde was.
Maar misschien is het een goed idee om het clans promoten sub-forum weer te openen, net zoals Lorijn net aangaf, blijft algemeen weer dood zoals het was (want je moet geen slapende honden wakker maken), en heeft Lorijn een bijna-privé forumpje waar niemand last van heeft en alleen mensen komen die een clan zoeken.
Maarja, het schijnt dat het irritant is om steeds te moeten kijken omdat er een rood bolletje verschijnt.. :ninja:
Lekker naast de kwestie reageren, sterk bezig, Jelmer.

Verder sluit ik me volledig bij Wallie aan. Bovendien is Raamsdonkje zijn reactie echt wel de definitie van een anachronisme.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door jan951 »

Wat is de reden waarom Ceecs ineens niet meer zijn clan mag promoten? Het is heel irritant dat hij nu telkens nieuwe onderwerpen aanmaakt die vervolgens weer gesloten worden. Op die manier komt er alleen maar een lange rij met slotjes. :-(

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Gesloten