RS-moderatie

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Zijn jullie allemaal werkelijk zo dom? Ceecs mag zijn clan niet meer promoten omdat het echt vreselijk irritant was, en de hele sfeer van het forum verknalde (en dan vooral Algemeen). Als je dat niet doorhebt ga ik me echt afvragen of er niet iets mis met je is. Dat hij nu allemaal topics opent geeft maar aan dat het sluiten van zijn eerste topic de juiste keuze is geweest, nu moet je hem gewoon een permanente ban geven.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door jan951 »

Pale Memory schreef:
Daan schreef:Zijn jullie allemaal werkelijk zo dom? Ceecs mag zijn clan niet meer promoten omdat het echt vreselijk irritant was, en de hele sfeer van het forum verknalde (en dan vooral Algemeen). Als je dat niet doorhebt ga ik me echt afvragen of er niet iets mis met je is. Dat hij nu allemaal topics opent geeft maar aan dat het sluiten van zijn eerste topic de juiste keuze is geweest, nu moet je hem gewoon een permanente ban geven.
Fijn dat je je zorgen om ons maakt. Ik vind het opvallender dat jij vind dat hij de sfeer van het forum verknalde met slechts 1 topic dat je volgens mij gewoon kan negeren.
Dit inderdaad. Eén keer in de week een topic openen zodat hij niet meer rood is, vond ik geen probleem. Ik vond niet dat hij enige schade aanrichtte aan de sfeer van het forum. Vooral niet nadat hij zijn vertalingen netjes in uitklaptags neerzette. Als ik heel eerlijk ben lijkt het er bijna op dat iedereen die iets meer post hier wordt weggepest door persoonlijke aanvallen.

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Ceecs die met zijn topic de sfeer verpest? Laat me niet lachen.. :lol: Er is een select groepje azijnpissers die constant de sfeer verpesten, daar hoort Ceecs dus echt niet tussen. Geef die mensen maar een permanente ban, als je dat toch wilt opperen, Daan.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Slaat gewoon weer nergens op deze discussie.
#FreeMyGCeecs
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

J elmer schreef:Ceecs die met zijn topic de sfeer verpest? Laat me niet lachen.. :lol: Er is een select groepje azijnpissers die constant de sfeer verpesten, daar hoort Ceecs dus echt niet tussen. Geef die mensen maar een permanente ban, als je dat toch wilt opperen, Daan.
Ik denk dat die zogenaamde "azijnpissers" (wat ik overigens niet echt een pakkende naam vind) hier al meermaals hebben aangegeven waarom ze die (in mijn ogen volledig terechte) posts plaatsen. Er is hier gaande van 1 structureel probleem, en dat is dat het merendeel van de mensen hier niet beseft wat het probleem nou is. Waarom denk je dat iedereen zo tegen Ceecs is? Zomaar?
Nee beste Jelmer, meneer Ceecs zorgt voor de ondergang van dit mooie forum. Wij proberen dit te voorkomen door zijn gedrag aan te kaarten, maar dat wordt ons blijkbaar niet in dank afgenomen wat ik niet helemaal kan begrijpen. Je moet het probleem bij de wortel aanpakken, en dat is Ceecs aanspreken op zijn vreselijke posts. Dat leek inderdaad gebeurd te zijn, maar nu meneer weer doodleuk nieuwe topics gaat aanmaken moet er misschien een zwaardere straf komen, zoals een (al dan niet permanente) ban.
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: RS-moderatie

Bericht door Google Says »

Ik vind dat we al ver gekomen zijn wanneer er mensen zijn die klagen dat er gepost word op een forum. Kan goed zijn dat een wekelijkse post voor een clan evenement irritant was, maar er was tenminste iemand die nog postte in Algemeen. Dat kan je nu nauwelijks nog zeggen met gemiddeld 3 posts per week, maar daar zie ik bijna niemand over discussiëren.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Google Says schreef:Ik vind dat we al ver gekomen zijn wanneer er mensen zijn die klagen dat er gepost word op een forum. Kan goed zijn dat een wekelijkse post voor een clan evenement irritant was, maar er was tenminste iemand die nog postte in Algemeen. Dat kan je nu nauwelijks nog zeggen met gemiddeld 3 posts per week, maar daar zie ik bijna niemand over discussiëren.
Nog iemand die de kern van het probleem niet begrijpt. Zoals je zelf al terecht aangeeft zijn er maar 3 posts per week, maar daar valt weinig over te discussiëren. Het is gewoon een feit dat het forum dood is, niet veel dat daar aan gedaan kan worden. Laten we even negeren dat het promoten van clans sowieso niet meer iets uitmaakt anno 2016 (en wat Kipcorn eerder al terecht aangaf werkt dit huidige gedrag van Ceecs enorm averechts) en gewoon kijken naar de activiteit van Algemeen. Raams zei wel dat 1 bump per week van een clan niet heel veel is, maar wel als dat het enige actieve topic van het forum is. Daardoor valt het extra op, en daarom komt er zoveel haat op af. Als Algemeen nog even bruisend was als in 2011 was het geen probleem geweest, dan is 1 post per week inderdaad helemaal niets. Echter is dat nu het geval niet meer. Algemeen is dood, en daardoor valt het zo op als 1 persoon wekelijks een irritante post herhaalt.
Kan goed zijn dat een wekelijkse post voor een clan evenement irritant was, maar er was tenminste iemand die nog postte in Algemeen.
Kwaliteit over kwantiteit. Ik kan het forum ook gaan onderspammen, maar schiet dat iets op? Nee.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS-moderatie

Bericht door Bearserk »

De beste oplossing lijkt me om "algemeen" gewoon om te dopen tot bar, dan leeft het daar weer en hebben we geen last van die 1 post per week.

Overigens is het niet alleen voor de mods, maar ook voor leden die het hier naar hun zin hebben frustrerend om te zien dat het zo dood is. Als je dan een keer een nieuwe post ziet en het is WEER die peng aankondiging is dat alleen maar nog irriterender.

Mods hebben groot gelijk dat posts zoals die van mij totaal ongepast waren, maar dat is al een oudere discussie over het sfeer-verbeteren op een dood forum.
Afbeelding
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Daan schreef: Ik kan het forum ook gaan onderspammen, maar schiet dat iets op? Nee.
Doe je dat niet al dan?
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: RS-moderatie

Bericht door Tristan »

Ik zie nu al het 4de (?) topic van Ceecs, de vorige zijn allemaal gesloten. Wat is nou de positie van de RS-mods over dit?
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Daan schreef:
J elmer schreef:Ceecs die met zijn topic de sfeer verpest? Laat me niet lachen.. :lol: Er is een select groepje azijnpissers die constant de sfeer verpesten, daar hoort Ceecs dus echt niet tussen. Geef die mensen maar een permanente ban, als je dat toch wilt opperen, Daan.
Ik denk dat die zogenaamde "azijnpissers" (wat ik overigens niet echt een pakkende naam vind) hier al meermaals hebben aangegeven waarom ze die (in mijn ogen volledig terechte) posts plaatsen. Er is hier gaande van 1 structureel probleem, en dat is dat het merendeel van de mensen hier niet beseft wat het probleem nou is. Waarom denk je dat iedereen zo tegen Ceecs is? Zomaar?
Nee beste Jelmer, meneer Ceecs zorgt voor de ondergang van dit mooie forum. Wij proberen dit te voorkomen door zijn gedrag aan te kaarten, maar dat wordt ons blijkbaar niet in dank afgenomen wat ik niet helemaal kan begrijpen. Je moet het probleem bij de wortel aanpakken, en dat is Ceecs aanspreken op zijn vreselijke posts. Dat leek inderdaad gebeurd te zijn, maar nu meneer weer doodleuk nieuwe topics gaat aanmaken moet er misschien een zwaardere straf komen, zoals een (al dan niet permanente) ban.
Ceecs is een van de enigen die nog met enige moeite leven probeert te schenken aan algemeen. Clans zijn een groot deel van RS en Ceecs maakt een groot deel uit van de Nederlandse clan community. Waarom is het een structureel probleem als jij, Zeekoe, Meleepro en Bearserk het als enige (correct me if I'm wrong) als vervelend aankaarten? Daarnaast speel jij als ik het goed heb geen Runescape meer. Wat klaag jij dan over het RS-deel? Door dan structureel te gaan shitposten en flamen (bijvoorbeeld tegen Oleum in zijn blog), ben jij juist bezig met vreselijke posts die de sfeer van het forum gigantisch verpesten. Hierdoor gaat het nou juist dood. Wie wil nog reageren op een forum als je weet dat zo'n azijnpisser toch wel op jouw post loopt te zeiken.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

J elmer schreef:
Daan schreef:
J elmer schreef:Ceecs die met zijn topic de sfeer verpest? Laat me niet lachen.. :lol: Er is een select groepje azijnpissers die constant de sfeer verpesten, daar hoort Ceecs dus echt niet tussen. Geef die mensen maar een permanente ban, als je dat toch wilt opperen, Daan.
Ik denk dat die zogenaamde "azijnpissers" (wat ik overigens niet echt een pakkende naam vind) hier al meermaals hebben aangegeven waarom ze die (in mijn ogen volledig terechte) posts plaatsen. Er is hier gaande van 1 structureel probleem, en dat is dat het merendeel van de mensen hier niet beseft wat het probleem nou is. Waarom denk je dat iedereen zo tegen Ceecs is? Zomaar?
Nee beste Jelmer, meneer Ceecs zorgt voor de ondergang van dit mooie forum. Wij proberen dit te voorkomen door zijn gedrag aan te kaarten, maar dat wordt ons blijkbaar niet in dank afgenomen wat ik niet helemaal kan begrijpen. Je moet het probleem bij de wortel aanpakken, en dat is Ceecs aanspreken op zijn vreselijke posts. Dat leek inderdaad gebeurd te zijn, maar nu meneer weer doodleuk nieuwe topics gaat aanmaken moet er misschien een zwaardere straf komen, zoals een (al dan niet permanente) ban.
Ceecs is een van de enigen die nog met enige moeite leven probeert te schenken aan algemeen. Clans zijn een groot deel van RS en Ceecs maakt een groot deel uit van de Nederlandse clan community. Waarom is het een structureel probleem als jij, Zeekoe, Meleepro en Bearserk het als enige (correct me if I'm wrong) als vervelend aankaarten? Daarnaast speel jij als ik het goed heb geen Runescape meer. Wat klaag jij dan over het RS-deel? Door dan structureel te gaan shitposten en flamen (bijvoorbeeld tegen Oleum in zijn blog), ben jij juist bezig met vreselijke posts die de sfeer van het forum gigantisch verpesten. Hierdoor gaat het nou juist dood. Wie wil nog reageren op een forum als je weet dat zo'n azijnpisser toch wel op jouw post loopt te zeiken.
Je hebt er dus nog steeds niets van begrepen. Als je denkt dat hij moeite doet om leven te schenken aan Algemeen ben je er nog stommer dan dat je eruit ziet. Ceecs doet geen moeite, die plaatst elke week letterlijk exact hetzelfde bericht in zijn topic alleen om ervoor te zorgen dat hij bovenaan staat. Niemand vindt het interessant, niemand joint zijn clan en bovenal vindt helemaal niemand het erg dat het topic nu gesloten is. Verder maakt het niet uit of ik RuneScape speel of niet lijkt me. Het is niet omdat ik geen RuneScape meer speel dat ik niet meer in forums als Algemeen en Blogs mag kijken/posten. En ik klaag over het RS-deel omdat er momenteel iets structureel fout gaat, en dat probeer ik aan te kaarten en te verhelpen. Over Oleums blog (als je dat al een blog kan noemen), kan je dan niet zien dat het een slap aftreksel is van wat je een blog noemt? Het is ongelofelijk oninteressant, en hij doet nou niet echt zijn best om het interessanter te maken. Dan mag ik er toch best wel wat van zeggen? En ik was niet de enige die dat vond. Ik vind het heel schattig dat je denkt dat ik ook maar enige invloed heb in de activiteit van het forum heb, maar buiten dat het goed voor mijn ego is slaat het helemaal nergens op en maak je jezelf alleen maar belachelijk.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Chris »

Tristan schreef:Ik zie nu al het 4de (?) topic van Ceecs, de vorige zijn allemaal gesloten. Wat is nou de positie van de RS-mods over dit?
Die staat op de eerste pagina.

Maar nogmaals, wij staan zijn topics in algemeen niet meer toe. De reden hiervoor is dat hij het penguin event misbruikte om alsnog zijn topic te bumpen, terwijl dat eigenlijk niet is toegestaan. Daarnaast ervaarde ook andere leden dit als vervelend en met die twee redenen hebben we besloten om niet langer zijn clantopics toe te staan.
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Grappig, ik lees juist overal dat mensen zoals Jelmer de reden zijn waardoor busladingen spelers juist uit de clanchat wegblijven, maar daar ben je waarschijnlijk een te grote newfag voor. Verder heb ik inderdaad het recht om overal te posten! En daar kan jij lekker helemaal niets aan doen!
Verder zeik ik niemand af, ik discussieer en kaart bestaande problemen aan. Niets mis mee, lijkt me. Tenzij je natuurlijk een verziekt forum wilt, maar daar ben ik persoonlijk niet zo heel er van.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Jouw bijdrage in dit topic tot dusver is beperkt gebleven tot 3 shitpost. Denk dus niet dat jij het recht hebt om andere mensen, die wel op een fatsoenlijkere manier discussiëren, van maar iets kan beschuldigen.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Siddy00 »

Ik heb het gevoel dat men hier wel erg langs elkaar heen aan het praten is, en dat er wel erg op de man wordt gespeeld.

Enerzijds storen mensen zich aan onnodige bumps. Daar kan ik me in vinden, voor zover ik kan oordelen voegen de posts over het penguin evenement niets (meer) toe aan het forum. Er zijn al meerdere suggesties gegeven om te minderen, waar niet naar geluisterd is en ook uberhaupt niet (inhoudelijk (genoeg)) op is gereageerd. Er staat me iets bij van een nieuwe regel dat clans bumpen zou mogen wanneer een topic naar de tweede pagina verdwijnt, wat nu volledig is omgeslagen naar elke week iets posten vanwege een te letterlijke interpretatie van de regels. Ik kan me dus volkomen voorstellen waarom daar over gemord wordt. De toon waarop wordt gemord is een ander punt, maar dat is, zoals Bear zelf ook al zegt, niet de huidige discussie.

Anderzijds wordt er (als ik het goed lees) beargumenteerd dat het clantopic moet mogen blijven bestaan, wat volgens mij een andere discussie is. Niemand stoort zich -- geloof ik -- aan het bestaan van het topic an sich. Die reacties heb ik in ieder geval nog niet gelezen.

Is het een goed compromis om Ceecs' clantopic wel toe te staan, maar met een duidelijke afspraak dat er niet onnodig wordt gebumpt? Tenzij ik iets verkeerd begrijp zou dat beide partijen tevreden stellen. (Ik zou dan ook voorstellen om dat in een nieuw topic te doen (of het huidige flink op te ruimen), de laatste drie pagina's van het huidige topic bestaan (vrijwel) volledig uit bumps en verschillende gradaties van gemor over bumps.)

Overigens, zoals al door anderen aangehaald, draagt de manier waarop Ceecs hierop reageert, namelijk door maar gewoon nieuwe topics te openen ondanks duidelijke berichten van Chris, niet bij aan hoe dit allemaal verloopt.
Laatst gewijzigd door Siddy00 op vrijdag 14 oktober 2016, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
mbtkiller

Re: RS-moderatie

Bericht door mbtkiller »

Daan schreef:
mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Grappig, ik lees juist overal dat mensen zoals Jelmer de reden zijn waardoor busladingen spelers juist uit de clanchat wegblijven, maar daar ben je waarschijnlijk een te grote newfag voor. Verder heb ik inderdaad het recht om overal te posten! En daar kan jij lekker helemaal niets aan doen!
Verder zeik ik niemand af, ik discussieer en kaart bestaande problemen aan. Niets mis mee, lijkt me. Tenzij je natuurlijk een verziekt forum wilt, maar daar ben ik persoonlijk niet zo heel er van.
Weet niet met wie jij gepraat hebt maar Jelmer is een prima gozer.
Zeekoe schreef:
mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Jouw bijdrage in dit topic tot dusver is beperkt gebleven tot 3 shitpost. Denk dus niet dat jij het recht hebt om andere mensen, die wel op een fatsoenlijkere manier discussiëren, van maar iets kan beschuldigen.
Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed? Hele discussie is een 'shitpost'.
'Ik voel me een OG ltf'er en iemand promoot zijn clan wat mij irriteert terwijl ik het niet eens hoef te lezen' en dus gaan we lopen janken erover.
Ik kan ook lange posts maken hoor is niet zo lastig of bijzonder. Maar het standpunt wat jullie nemen is volkomen nutteloos. Zoals Jelmer zegt zijn er 3 mensen die zich irriteren aan Ceecs en de rest boeit het niemand. Dus we gaan iemand benadelen omdat jullie zich irriteren dat een post 1 keer per week ff gebumpt wordt. Idk of je ooit op een actief forum bent geweest maar dan stelt dat echt niks voor. Dus laten we stoppen met doen alsof jullie zoveel verstand hebben van het verbeteren van een rs-forum tewijl jullie niet eens meer rs spelen :)
Btw: 'newfags' leuke term voor mensen die hier nieuw zijn. Grote aanwinst van de gezelligheid van het forum. Als er 1 iemand een ban verdient. Zijn het de discussie zoekende en treiterende mensen en hier valt Ceecs niet onder. Jullie weten prima wie wel ;)
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: RS-moderatie

Bericht door Tristan »

Chris schreef:
Tristan schreef:Ik zie nu al het 4de (?) topic van Ceecs, de vorige zijn allemaal gesloten. Wat is nou de positie van de RS-mods over dit?
Die staat op de eerste pagina.

Maar nogmaals, wij staan zijn topics in algemeen niet meer toe. De reden hiervoor is dat hij het penguin event misbruikte om alsnog zijn topic te bumpen, terwijl dat eigenlijk niet is toegestaan. Daarnaast ervaarde ook andere leden dit als vervelend en met die twee redenen hebben we besloten om niet langer zijn clantopics toe te staan.
Oke maar ik mag dan aannemen dat hier wel maatregelen worden genomen tegen Ceecs, net als dat bij ieder ander lid het geval zou zijn.

EDIT: ik lees nu je reactie op het topic. Dat lijkt me goed geregeld.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

mbtkiller schreef:
Daan schreef:
mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Grappig, ik lees juist overal dat mensen zoals Jelmer de reden zijn waardoor busladingen spelers juist uit de clanchat wegblijven, maar daar ben je waarschijnlijk een te grote newfag voor. Verder heb ik inderdaad het recht om overal te posten! En daar kan jij lekker helemaal niets aan doen!
Verder zeik ik niemand af, ik discussieer en kaart bestaande problemen aan. Niets mis mee, lijkt me. Tenzij je natuurlijk een verziekt forum wilt, maar daar ben ik persoonlijk niet zo heel er van.
Weet niet met wie jij gepraat hebt maar Jelmer is een prima gozer.
Zeekoe schreef:
mbtkiller schreef:Dus mensen afzeiken die wel dagelijks het spel spelen waar het forum over gaat omdat jij denkt dat je het recht hebt?
Mensen zoals Jelmer zijn de reden waarom bepaalde mensen überhaupt op het forum of in cc blijven. Wat doe jij? Volgens mij niks positiefs :0
Jouw bijdrage in dit topic tot dusver is beperkt gebleven tot 3 shitpost. Denk dus niet dat jij het recht hebt om andere mensen, die wel op een fatsoenlijkere manier discussiëren, van maar iets kan beschuldigen.
Voorderest, puur omdat jullie lange posts maken met je dure grote woordjes maakt t niet opeens goed? Hele discussie is een 'shitpost'.
'Ik voel me een OG ltf'er en iemand promoot zijn clan wat mij irriteert terwijl ik het niet eens hoef te lezen' en dus gaan we lopen janken erover.
Ik kan ook lange posts maken hoor is niet zo lastig of bijzonder. Maar het standpunt wat jullie nemen is volkomen nutteloos. Zoals Jelmer zegt zijn er 3 mensen die zich irriteren aan Ceecs en de rest boeit het niemand. Dus we gaan iemand benadelen omdat jullie zich irriteren dat een post 1 keer per week ff gebumpt wordt. Idk of je ooit op een actief forum bent geweest maar dan stelt dat echt niks voor. Dus laten we stoppen met doen alsof jullie zoveel verstand hebben van het verbeteren van een rs-forum tewijl jullie niet eens meer rs spelen :)
Btw: 'newfags' leuke term voor mensen die hier nieuw zijn. Grote aanwinst van de gezelligheid van het forum. Als er 1 iemand een ban verdient. Zijn het de discussie zoekende en treiterende mensen en hier valt Ceecs niet onder. Jullie weten prima wie wel ;)
Ten eerste is newfag gewoon een heel normaal woord voor iemand die nieuw is, en in de gehele geschiedenis van dit forum is het woord "newfag" altijd op vriendelijke toon gebruikt. Daarom slaat "Grote aanwinst van de gezelligheid van het forum." nergens op maar dat kan je niet weten aangezien je newfag bent.
Verder is je hele bericht heel abject en infaam.
"Idk of je ooit op een actief forum bent geweest maar dan stelt dat echt niks voor."
:lol:
Dit forum had vroeger meer dan duizend berichten per dag, dus daarbij kan je toch wel redelijk stellen dat het actief was, niet? Maar de hoeveelheid posts is het punt ook niet, maar dat had ik in een eerder bericht al aangegeven. Blijkt maar weer dat je ook niet kan lezen, tragisch toch.
En nogmaals, we zijn niet aan het shitpostent. We zijn op zoek naar een adequate oplossing voor een probleem dat momenteel het forum een beetje verziekt, en jouw geweldige bijdrage helpt nou niet bepaald.
Gesloten