Wacht Lounge

Praat hier over nieuwe of toekomstige updates. Alle onderwerpen over updates die minder dan een maand in het spel zijn plaats je hier. Discussies over andere games van Jagex mogen hier ook.
Forumregels
Praat in dit forumdeel mee over recent nieuws of toekomstige updates. Mocht je een zodanig klein nieuwtje hebben dat deze echt niet in een apart discussietopic past, dan kun je in de Wacht Lounge terecht. Het is normaal gesproken echter de bedoeling dat er voor elke toekomstige update een apart discussietopic aangemaakt wordt, waarin tot de datum van release over deze update gesproken kan worden. Zodra de update er is, wordt de discussie door een moderator gesloten en kan er in het nieuw aangemaakte topic van Bot verder gediscussieerd worden.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Sherwood689 »

Royenroy schreef:Oké, jagex heeft het met die picture al verpest. Ze maken nu alweer een saai achtergrond theme in draynor manor, wat gewoon echt al uitgekauwd is. Als ze (net als in 06) gewoon een klein, gezellig eventje maken, zonder die hele quest, en al het gedoe er om heen. 06 vond ik het laatste leuke Halloween evenement, omdat je toen dingen kon doen die anders niet konden. Ze waren origineel, een hindernis baan die je moest afleggen et cetera. Tegenwoordig gaat het allemaal zo: Praat met grim reaper. Doe dingen die grim reaper wilt. Haal reward op bij grim reaper. In 2006 praatte de mensen nog met elkaar, nu is het meer: Ammmqqq, wat i hef to doe?
De lol is er bij mij een beetje af, nouja, ik ga 'nog even de reward halen' en dan is het klaar. :)
Halloweeen 06 ownde hard ben blij met me grim hood
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
re ukky
Berichten: 206
Lid geworden op: maandag 20 juli 2009, 20:42
RS: RE Ukky (p2p)
Clan: Raging Elders
Contacteer:

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door re ukky »

Sherwood689 schreef:Halloweeen 06 ownde hard ben blij met me grim hood
euhm.. grim reaper hood is van 07? skeletkleding komt uit 06 ;)
Afbeelding
Flipke
Berichten: 231
Lid geworden op: woensdag 2 juni 2010, 14:25

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Flipke »

Halloween ging iets met dansen worden, dus misschien de eerste multiplayer emote als reward zoals gezegd bij z-buffer update? hopelijk volledige zombie dance ofzo van Michael Jackson :D
Laatst gewijzigd door Flipke op vrijdag 16 december 2011, 13:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Sherwood689 »

re ukky schreef:
Sherwood689 schreef:Halloweeen 06 ownde hard ben blij met me grim hood
euhm.. grim reaper hood is van 07? skeletkleding komt uit 06 ;)
Typfoutje #-o
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Google Says »

Er zal waarschijnlijk wel een element van Dungeoneering in zitten, ze doen dat altijd als er een nieuwe skill uitgekomen is...
hween2009lol
Berichten: 83
Lid geworden op: maandag 30 augustus 2010, 16:31

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door hween2009lol »

komt halloween nou deze week of volgende week?
want plaatje staat er nu al op.
Afbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Dissaboy »

hween2009lol schreef:komt halloween nou deze week of volgende week?
want plaatje staat er nu al op.
Waarschijnlijk a.s. zaterdag op 25 oktober dus. ;)
Royenroy schreef:Oké, jagex heeft het met die picture al verpest. Ze maken nu alweer een saai achtergrond theme in draynor manor, wat gewoon echt al uitgekauwd is. Als ze (net als in 06) gewoon een klein, gezellig eventje maken, zonder die hele quest, en al het gedoe er om heen. 06 vond ik het laatste leuke Halloween evenement, omdat je toen dingen kon doen die anders niet konden. Ze waren origineel, een hindernis baan die je moest afleggen et cetera. Tegenwoordig gaat het allemaal zo: Praat met grim reaper. Doe dingen die grim reaper wilt. Haal reward op bij grim reaper. In 2006 praatte de mensen nog met elkaar, nu is het meer: Ammmqqq, wat i hef to doe?
De lol is er bij mij een beetje af, nouja, ik ga 'nog even de reward halen' en dan is het klaar. :)
Ik ben het hier totaal mee eens. De sfeer wordt op dat soort evenementen erg bepaald door leden die de laatste jaren erg lui zijn geworden. Ook zeikt iedereen over de rewards waar het helemaal niet om draait. Het draait gewoon om de gedachte achter halloween/kerstmis of noem het maar op.
Flipke
Berichten: 231
Lid geworden op: woensdag 2 juni 2010, 14:25

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Flipke »

Dissaboys schreef:
hween2009lol schreef:komt halloween nou deze week of volgende week?
want plaatje staat er nu al op.
Waarschijnlijk a.s. zaterdag op 25 oktober dus. ;)
Royenroy schreef:Oké, jagex heeft het met die picture al verpest. Ze maken nu alweer een saai achtergrond theme in draynor manor, wat gewoon echt al uitgekauwd is. Als ze (net als in 06) gewoon een klein, gezellig eventje maken, zonder die hele quest, en al het gedoe er om heen. 06 vond ik het laatste leuke Halloween evenement, omdat je toen dingen kon doen die anders niet konden. Ze waren origineel, een hindernis baan die je moest afleggen et cetera. Tegenwoordig gaat het allemaal zo: Praat met grim reaper. Doe dingen die grim reaper wilt. Haal reward op bij grim reaper. In 2006 praatte de mensen nog met elkaar, nu is het meer: Ammmqqq, wat i hef to doe?
De lol is er bij mij een beetje af, nouja, ik ga 'nog even de reward halen' en dan is het klaar. :)
Ik ben het hier totaal mee eens. De sfeer wordt op dat soort evenementen erg bepaald door leden die de laatste jaren erg lui zijn geworden. Ook zeikt iedereen over de rewards waar het helemaal niet om draait. Het draait gewoon om de gedachte achter halloween/kerstmis of noem het maar op.
jij zegt '07 ws laatste leuke h'ween event en de andere niet meer en dn geef je als voorbeelt praat met grim reaper en doe wat hij zegt, dat is toch exact wat je moest doen bij '07? :-k
Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door SkyTeam »

Dissaboys schreef:
hween2009lol schreef:komt halloween nou deze week of volgende week?
want plaatje staat er nu al op.
Waarschijnlijk a.s. zaterdag op 25 oktober dus. ;)
Royenroy schreef:Oké, jagex heeft het met die picture al verpest. Ze maken nu alweer een saai achtergrond theme in draynor manor, wat gewoon echt al uitgekauwd is. Als ze (net als in 06) gewoon een klein, gezellig eventje maken, zonder die hele quest, en al het gedoe er om heen. 06 vond ik het laatste leuke Halloween evenement, omdat je toen dingen kon doen die anders niet konden. Ze waren origineel, een hindernis baan die je moest afleggen et cetera. Tegenwoordig gaat het allemaal zo: Praat met grim reaper. Doe dingen die grim reaper wilt. Haal reward op bij grim reaper. In 2006 praatte de mensen nog met elkaar, nu is het meer: Ammmqqq, wat i hef to doe?
De lol is er bij mij een beetje af, nouja, ik ga 'nog even de reward halen' en dan is het klaar. :)
Ik ben het hier totaal mee eens. De sfeer wordt op dat soort evenementen erg bepaald door leden die de laatste jaren erg lui zijn geworden. Ook zeikt iedereen over de rewards waar het helemaal niet om draait. Het draait gewoon om de gedachte achter halloween/kerstmis of noem het maar op.
Inderdaad. Mij lijkt het het leukst als je gewoon dingen kan oppakken.
Niv3k
Berichten: 1276
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 17:33
RS: Gestopt

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Niv3k »

Guard said the Stone of Jas is too big to be a hood ornament. In other news, there is a new tree outside Varrock south gate. #runescape
Misschien heeft dit iets te maken met the ritual?

bron : http://twitter.com/LucienRS
Afbeelding
Bedankt iDamon voor de Signature
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door vurige »

komt halloween nou deze week of wat?
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
Koen xD
Berichten: 3469
Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
RS: Jublex Inc (p2p)
Clan: True Maxed
Oude naam: Jublex Inc
Contacteer:

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Koen xD »

volgende week :P
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door vurige »

plaatje is er al dus komt het maandag of dinsdag of wat?
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Frankos9 »

Gefeliciteerd!

PlaatjeJe hebt de eerste stap overleefd en je eerste letter verkregen. Echter hebben we een volgende puzzel voor je in petto om je naar de volgende hint te wijzen.

Het is een sudoku, dus dat betekent dat je met cijfers een rooster in moet vullen. Het rooster is 4x4 en de cijfers kun je in de vakjes vinden. De lichtoranje rij brengt je naar de volgende bestemming. Hint: het is een code van een topic op Ltf. Op één van de eerste pagina's kun je de volgende aanwijzing vinden. Je zou de code kunnen plakken in de volgende code, zonder de haakjes:

Code: Selecteer alles

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtopic.php?t=(((code)))
Afbeelding
De regels van sudoku kun je hier vinden.
vurige
Berichten: 570
Lid geworden op: zaterdag 28 november 2009, 12:58
RS: pirke9 (f2p)
Clan: fun dutch

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door vurige »

ik vind dat soort events altijd leuk
Afbeelding

zoek je een clan je bent altijd welkom in fun dutch
Maarten-Pieter
Berichten: 1646
Lid geworden op: dinsdag 26 januari 2010, 15:55
Clan: geen clan
Oude naam: mptje1

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Maarten-Pieter »

Leuk dat er iemand is die zich erg veel met updates bezighoudt (Frankos9). Ook mooi dat het is gecleand.
Problemen in Runescape of IRL?

PB me gerust.
arnold
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 3 november 2008, 19:56
RS: tunupa (f2p)
Clan: geen

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door arnold »

dan post ik maar weer zo dat ik hier nog reacties krijg

:( khad zo veel berichten in dit topic
ik heb dislexey dan begrijp je het miechien als er verkeerd gespelde woorden tussen staan

rs naam is Tunupa
bedankt i k0nijn i
Afbeelding
Het Team
Officieel account
Berichten: 157
Lid geworden op: zaterdag 11 maart 2006, 16:33

Update Lounge - Archief

Bericht door Het Team »

Afbeelding
_________________________________________________________________________________

Hierin staat oude informatie uit het topic dat niet meer up-to-date is of ondertussen al in het spel is verschenen.
In- of uitklappen • oude tabel toekomstige updates
PlaatjeCategorieUpdates
AfbeeldingSkills
AfbeeldingQuests
AfbeeldingMuziekNieuw muzieksysteem - Vernieuwing geluidseffecten - Nieuwe omgevingseffecten - Geluidseffecten voetstappen en overige - Extra voice acting bij monsters en quests
AfbeeldingTaken en GebiedenDaemonheim Tasks - Elf Lands Tasks - Nieuwe vampierstad - Penguins Mother Land
AfbeeldingMinigames
D&D
Vernieuwing Gnomeball - Vernieuwing Trouble Brewing - Bounty Hunter - Runecrafting Minigame - Starsprite
AfbeeldingGraphicsFremmenik Provincie - Tree Gnome Stronghold - Tree Gnome Village - Keldagrim - Ranged Guild - God Wars Dungeon - Wizards' Tower - Dwergen - King Black Dragon - Kree'Arra - General Graardor - Vingers, bewegende ogen en verdere details hoofd - Strange Old Man - Goblins - Weerwolven - Armour Reworks *
AfbeeldingOverigQueen Black Dragon - Kalphite King - Clan Citadel Updates - Combatsysteem Revamp - Verbetering vriendensysteem - Optimus - Ectotokens gebruik - Toolbelt Updates
* Zie uitgebreide uitleg hier.
In- of uitklappen • Skills
Dungeoneering
Dungeoneering is bijna voltooid, maar er mist nog iets: namelijk de finale! De finale zal gespeeld worden via Fremmenik Sagas, die de meeste Dungeoneerers wel gedaan hebben. Er komen nog minimaal drie Sagas. Een voor occult, een voor warped en een die de conclusie geeft tot het lot van Bilrach en de Rift. Mogelijk is de laatste Saga deel van warped. Hier weten we nog niet veel over.

Op de forums wordt er wel eens gespeculeerd dat wij als Thok/Bilrach gaan spelen, en zo de waarheid gaan ontdekken achter Daemonheim! Verder komen er ook nog andere updates aan Dungeoneering, zoals een toolbelt voor Dungeoneering.

april

Runecrafting
Runecrafting zal ook een update krijgen in de vorm van een nieuwe minigame. De XP-rate zal hetzelfde zijn als de ZMI-trainmethode. Je zult waarschijnlijk runes gaan moeten inleveren voor speeltijd, waardoor er minder runes in het spel komen en deze dus duurder zullen worden. Hierdoor blijven altaren ook aantrekkelijk om te trainen. Een mooie rebalance dus.

april
In- of uitklappen • Quests
Tzhaar quest
Deze lang verwachte quest is niet alleen lang verwacht, maar ook al lang in ontwikkeling. Hij wordt ontwikkelt door Mod Edam. Een mogelijke beloning voor deze quest zou een uitbreiding zijn voor de Fight Caves met een eindbaas moeilijker dan TzTok-Jad.

14 februari
In- of uitklappen • High-Definition Graphics
PlaatjeTaverley & Burthorpe
Een dorpje waar bijna iedereen die member word wel minstens één keer is geweest, je leert er de Herblore en Summoning Skills, je doet een paar (belangrijke) quests en.. je bent er op ontdekking in de members wereld. Dit oude dorpje zal binnenkort ook bijgewerkt worden, en mogelijk is dit ook inbegrepen bij de "Troll Warzone" update aangezien Sanfew op het Kerstevenent ook al bijgewerkt was.

31 januari

Tzhaar
We wisten al langer dat er een vervolg op de Tzhaar serie zou komen. Mogelijk zal hierbij - of bij een latere update de Tzhaar en hun vulkaan een rework krijgen.

14 februari
In- of uitklappen • Gameplay & Geluid
Taverley & Burthorpe Takenset?
Er werD(!) gezegd op Runefest '11 dat er ooit een takenset komt voor Taverly/Burthorpe. Dit gebied, wat een beetje de eerste gebieden zijn voor members is zeer interessant voor een takenset te geven en kan dus een hoop leuke dingen en beloningen bieden.

31 januari 2012

PlaatjeNieuwe Tzhaar locaties?
Er werd al erg veel gespeculeerd over lege plekken in Tzhaar, en grot openingen waar we niet in konden. Nu met de nieuwe concepten bij Kotaku, met dank aan Samsix123 voor het vermelden van de teaser hebben we weer extra materiaal om rond te denken. Krijgt Tzhaar binnenkort een nieuw deel erbij?

Volgens de trailer die je bovenaan de Update Lounge kan zien gaat deze concept art over de nieuwe ingang van de vulkaan op Karamja.

14 februari 2012
In- of uitklappen • Minigames
The Dominion Tower
Er komen ook nog een paar updates aan de recente Dominion Tower. Deze zullen gaan over de eindbaas op het dak van de toren en een paar eindbazen die missen!

21 februari 2012

Fremmenik Province
Een tijdje geleden konden we al nieuwe bomen en grondtexturen zien in de teasers van Hati & Sköll. Velen verwachtte dat deze uitgelekte update plaats zou vinden met de Gnomes update samen met Kandarin. Maar helaas zullen we nog iets langer moeten wachten voor de grote Fremmenik Province!

20 maart 2012, hidden update
In- of uitklappen • Deze maand in Runescape - oude tabel
Random plaatjeCategorieBeschrijvingEisen
AfbeeldingRunecraftingDe laatste update van de maand zal de Runecrafting update zijn, genaamd The Runespan. De update zou oorspronkelijk in de zomer komen, maar is schijnbaar iets vervroegd. Het is een beetje onduidelijk hoe de update te werk gaat. Wel is bekend dat de beloning bestaat uit Runecrafting xp, wicked robes, een upgrade aan je wicked hood en een nieuwe pouch waar je 18 essence in kunt stoppen. De update is handig voor alle levels runecrafting.Afbeelding
AfbeeldingDungeoneeringTen eerste komen er deze maand twee nieuwe Fremmenik Sagas die onder andere over Billrach zullen gaan. De eisen hiervoor zijn onbekend, aan de concept art te zien zul je minimaal een occult floor moeten kunnen betreden.

Verder komt er een toolbelt voor Dungeoneering. Er zal ook een categorie Keys zijn, waardoor vanaf nu iedereen keyer zal spelen. Zodra iemand een key oppakt, kan iedereen uit de party de key pakken.
Afbeelding
AfbeeldingHoliday EventsDit jaar is er een wedstrijdje tussen de Chocatrice en de Evil Chicken tijdens Pasen. Wie maakt de meeste eieren kapot? De uitslag is op 16 april.
AfbeeldingOverigVerder is er een Squeal of Fortune update, waardoor je aan meer spins kunt komen.

Laatst gewijzigd door Going4Quests op maandag 21 mei 2012, 18:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Going4Quests »

Post count blijft t/m berichtenteller gesynchoniseerd word door een beheerder. ;)
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Update Lounge - Halloween

Bericht door Frankos9 »

Er staan ook twee plaatjes op tip.it

http://forum.tip.it/topic/273054-update-teasers/
Plaats reactie