vraagje over the arc de nieuwe update

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Gesloten
keestramper
Berichten: 918
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
RS: REopakees (p2p)
Clan: raging elders

vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door keestramper »

Er zijn 3 eilanden waar je zo naar toe kan. Waiki, Wales of Maw en Aminishi

Er zijn ook 3 andere eilanden namelijk Turtle islands Tuai Leit en Colossus. Hoe worden die intgrendeld? Moet dat door speciale voyages te nemen in the arc regio van ports? Of door een miniquest?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door Daan »

Tuai Leit, Goshima, Cyclosis (for players who have unlocked access to the island in Player-owned ports) and The Islands That Once Were Turtles will be released in October.[3]
Letterlijk 2 seconde zoekwerk. Jezus man doe eens je best.
keestramper
Berichten: 918
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
RS: REopakees (p2p)
Clan: raging elders

Re: vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door keestramper »

oke in the ports dus zoals ik al dacht. Ik vaar nu in the loop dus dan moet ik speciaal daarvoor in the arc gaan varen de eerste regio dus? Ik dacht het al en dit is de bevestiging. Ik had het in de clan ook al gevraagd en heel de clan wist het niet. Vandaar dat ik de vraag hier stelde
I Wear Glory
Berichten: 2007
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 10:04
RS: I Wear Glory (p2p)
Oude naam: Timie187

Re: vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door I Wear Glory »

Je kunt er nu nog niks voor doen. Waarschijnlijk wordt het in oktober automatisch ontgrendeld.
Afbeelding
keestramper
Berichten: 918
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
RS: REopakees (p2p)
Clan: raging elders

Re: vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door keestramper »

ja dat is dat eiland That Once Where Turles, die word in oktober ontgrendeld zei Daan. De andere 3 moet ik ontgrendelen door in Player owned ports door the arc te reizen zei daan net.

Ik heb al gezocht welke reizen ik dan moet maken om ze te ontgrendelen dat zijn:
A new home
Explorer of the seas

First contact
Hihg Spirit
A friend indeed
X mark the spot

En met Colossus speel je gelijk colossus vrij en ontgrendel je het eiland
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door Joost »

](*,)

Alle vier de eilanden komen pas in Oktober. Enige wat je in ports kan doen is het eiland Cyclosis unlocken zodat je er als de update er is heen kan, maar ik ga ervan uit dat je die al unlocked hebt als je in de Loop zit. Maarja.... Lezen is ook een kunst blijkbaar
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: vraagje over the arc de nieuwe update

Bericht door Chris »

Graag de volgende keer je vraag stellen in het juiste topic: https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278204

Daarnaast is zelf wat eigen moeite doen raadzaam. Als je problemen hebt met de Engelse taal is dat ook geen probleem want Lunagang heeft sinds kort ook een eigen guide hierover: https://www.lunagang.nl/guide/arc-islands/
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Gesloten