RS-moderatie

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Mystery schreef:Dit topic hoort hier niet.
Je gaat gewoon door met zogenoemde "kutopmerkingen", terwijl dit nog steeds van kracht is, plus daarnaast in de regels duidelijk wordt gezegd dat je anderen niet mag beledigen of kwetsen. Ceecs beledigt niemand en zou theoretisch zulke reclame mogen maken in zijn topic en de vertalingen dragen bij (al verdienen ze niet de schoonheidsprijs, dat ben ik met je eens) aan het topic, jouw opmerkingen niet.
Wij zijn nu in privé aan het overleggen wat we precies gaan doen met de posts van Ceecs, je had ook best een pb'tje kunnen sturen met een vraag om meer uitleg of een vraag naar informatie over dit onderwerp.
Ik raad je (inclusief Meleepro, Zeekoe en anderen) ten zeerste af om te stoppen met de haat, anders gaat het topic (verandering beleid) toegepast worden op jullie (niet alleen hier dus, maar ook in de topics). Dit is een duidelijk signaal en de laatste inofficiële waarschuwing. Wij zijn ermee bezig.
Door bovengenoemde punten gaat dit topic op slot.
Aangezien de vorige discussie werd afgekapt omdat deze o.a. in een foutief forumdeel plaatsvond, start ik hier het vorvolg omdat de discussie eenzijdig werd beïndigd.

Ik snap überhaupt al niet dat men deze discussie liever in OhFedC ziet dan in het specifieke forum waarover het gaat, maargoed.
Ik vind het namelijk nogal vreemd dat het argument "we zijn er mee bezig" wordt geopperd. Naast het feit dat het team bestaat uit een mod die tijdelijk afwezig is en een andere die dat niet is, maar desondanks hier al 3 maanden niet meer te vinden is, is deze kwestie al van dag 1 een probleem en is hier tot dusver nog steeds niets aan veranderd. Je kan je inbeelden dat "we zijn er mee bezig" mij geen massa's vertrouwen inboezemt.
Daarnaast vind ik het jammer dat Meleepro, Bear, ikzelf en anderen zo worden berispt ondanks dat wij goede punten aanhalen.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Mystery »

Wij zijn ermee bezig betekent dat we nu aan het overleggen zijn wat we ermee gaan doen, meer dan dat is het niet. En als je het jammer vindt dat "jullie zo berispt worden" zal ik zo vrij zijn om even wat posts van jullie te pakken in zijn topic en even te laten zien hoe de "nutteloze posts" van hem werken tegenover die van jullie.

Ik heb geprobeerd de notificaties ongedaan te maken. Mocht je er toch een ontvangen, mijn excuses.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5121368
Zeekoe1 schreef: :lol:
Wat is het nut hiervan?

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5123748
Bearserk1 schreef:Bedankt dat je het post ik was vergeten dat jullie dit deden
En dit iedere keer als ie het post.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5125094
Daan1 schreef:
Siddy00 schreef:Ik moet zeggen dat het best verleidelijk klinkt om eens mee te gaan, het is alweer een lange tijd geleden dat ik pinguïns heb gedaan O:)

Hoe laat verzamelen jullie en op welke locatie? =o
Dit begon alles.
Siddy de schuld geven dat hij oprecht interesse toont in zijn evenement vind ik extreem flauw en niet grappig.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5116745
Daan2 schreef:Gefeliciteerd Meleepro met de meest lachwekkende post van het jaar.
Nutteloze post, lijkt me duidelijk. Post dan niets.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5119513
Daan3 schreef:Dat hoeft ook niet.
Niet nodig.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5121357
Bearserk2 schreef:Je kon niet eens tot woensdag wachten
Beetje negatief, hoefde niet gepost te worden.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5100526
Zeekoe2 schreef:Omdat het een grote spamhoop was, waar niemand behalve een paar clanleiders in postten.

Jammer dan het forum is samengevoegd en noet verwijderd tbh.
Oude post, maar is wel een lelijke steek naar Ceecs en zijn clan.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5121367
Meleepro NL1 schreef:Hij was in Australïe
Heeft geen toevoeging, het gaat door op het verder grappen op hem.

Ik heb zelf ook een aantal posts gemaakt waarin ik heb uitgelegd dat het niet de bedoeling is om erover door te gaan en zeker niet op de toon die jullie brengen. Ik heb moeite gestoken in goede posts en dan krijg je dit erachter:

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5116742
Meleepro NL2 schreef:Je kunt nu wel dit topic gaan verdedigen, maar wij gebruiken dit forum, zonder wij is er geen Tipforum, dus doe wat de gebruikers van dit forum zeggen.

Veel plezier :)
Zo werkt het forum niet. Ik heb al voldoende gezegd dat Ceecs ook een plek mag hebben waar hij zijn clan mag promoten.

Nog meer in N&U:

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 7#p5124201
Meleepro NL3 schreef:Ik wacht op de vertaling van Ceecs.
En dan verder, elke post is wel een beetje vervelend. Dat topic is eigenlijk een beetje verpest door het azijnzeiken over de vertalingen.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 3#p5124364
Zeekoe3 schreef:About time.
Negatief.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 3#p5124368
Daan4 schreef:
Bearserk3 schreef:Ik denk dat hij wel een soort extreme vorm van autisme of iets vergelijkbaars heeft
Je denkt dat?
Geen toegevoegde waarde/off-topic.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 3#p5124397
Zeekoe4 schreef:Afgaand op de sfeer in de topics die de laatste maanden in N&U zijn verschenen, vind ik je enorm optimistisch om van een forumsfeer te spreken. Tenzij je doelt op een dode sfeer, dan komen deze reacties die sfeer inderdaad niet ten goede.
Flauw/negatief.

Klap op de vuurpijl:
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 5#p5125118
Bearserk4 schreef:Het is duidelijk dat deze jongen iets van problemen heeft omdat hij zich totaal niet in kan leven in anderen.
Vind ik echt een behoorlijke "kutopmerking". Hoe weet jij dat? Zo praat je niet over en tegen mensen, niet waar iedereen het kan lezen.

Voor de verandering, een goede insteek:
https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 3#p5124372
Holy Wallie1 schreef:We hoeven toch niet elke keer kritiek te geven op de vertaling van Ceecs Clan? Ja, het is vrij storend, dat zal ik zeker niet ontkennen :p. Maar hij overtreedt ook geen regels o.i.d. Als je er last van hebt kan je het toch gewoon negeren.
Je snapt hopelijk waar ik heen wil. Dat je punten wil aanhalen vind ik prima maar echt niet op de manier en toon die jullie gebruiken. Respect is namelijk naar mijn mening ver te zoeken jegens Ceecs en ik wil ook aanraden om dat ook niet bij andere leden te gaan doen in de toekomst. Om nu dingen die jullie graag willen zien zomaar af te gaan dwingen door middel van vervelende posts/negatieve insteek/nutteloze posts/weet ik veel, vind ik een beetje te ver gaan. Dat heeft geresulteerd in een waarschuwing voor Bear, een topic dat hij heeft geopend en vervolgens dit topic.

Verplaats je dus alsjeblieft niet in de slachtofferrol nadat je al die posts hebt gemaakt. Ceecs beledigt namelijk niemand. Daarnaast had het zeker op een andere manier gekund en ook gemoeten. Over de plek: algemeen is geen plaats om te "overleggen" over IEMAND en zeker niet om je waarschuwingen te gaan verdedigen. Als het nu over de topics in het algemeen gaat en niet over een subject (dus Ceecs), dan was de insteek een stuk positiever geweest. Ik laat het topic voor nu open hier voor een goede discussie, maar als de argumenten de verkeerde kant op gaan kan er ook een slot op komen. Ik ben duidelijk over de laatste (inofficiële) waarschuwing. Hoe zeer jullie de posts van Ceecs zat zijn, zijn wij die "vervelende posts/negatieve insteek/nutteloze posts/weet ik veel"-posts ook meer dan zat. Wees gewoon eens aardig tegen elkaar en heb wat respect.
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door Chris »

Ik sluit me aan bij Mys, de toon waarmee jullie dit doen is nergens goed voor. Dat gezegd hebbende ben ik het wel met jullie eens dat het gewoon storend is. Daarom hebben we hier ook gepaste maatregelen voor getroffen.
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Ik kan wat die reacties betreft enkel voor mezelf spreken, maar die toon waar jullie je zo aan ergeren is een rechtstreeks gevolg van het negeren van eerdere posts. Er werd indertijd beloofd om bumpen te voorkomen, maar hier zijn we weer. En voor dat jullie hier mee afkomen: nee, wekelijks opnieuw hetzelfde evenement posten zonder dat iemand interesse toont, is niet promoten, maar is ook -schaamteloos- bumpen. De houding van Ceecs is wel degelijk irritant, ondanks wat jij beweert, er is namelijk meermaals aangegeven dat men zijn post niet apprecieert, maar hij besluit dat keer op keer te negeren en gaat gewoon verder met shitposten. Want, eerlijk is eerlijk, kijkend naar Ceecs zijn posts is er geen ander woord om zijn postgedrag te omschrijven.
zeekoe schreef:Afgaand op de sfeer in de topics die de laatste maanden in N&U zijn verschenen, vind ik je enorm optimistisch om van een forumsfeer te spreken. Tenzij je doelt op een dode sfeer, dan komen deze reacties die sfeer inderdaad niet ten goede.
Ook vreemd dat je dit als flauw/negatief ziet terwijl dit een beetje de essentie is van de hele discussie. Deze quote is gewoon de nagel op de kop. Het merendeel van de berichten in zowel Algemeen en N&U komen van Ceecs en zijn, zoals ik hierboven al zei, shitposts pur sang.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Mystery »

Dus je wilt zeggen dat de toon van de berichten terecht is, omdat jij je blijkbaar genegeerd voelt. Begrijp ik dat goed? Dat vind ik dan een kulargument. Overigens wil ik niet veel zeggen, maar als je dat al shitposten noemt en verder niet naar de toon van je berichten wilt gaan kijken (en ook de anderen) kan ik alleen maar concluderen dat het dan shitpost versus shitpost is. Ik vind niet, hoe vaak je ook genegeerd wordt (en wij meerdere oplossingen hebben aangedragen maar "jullie" praktisch nergens mee akkoord zijn gegaan dan verwijdering), dat je zomaar ook het recht hebt om te shitposten (dus irritante/vervelende/whatever berichten) en het niet op een andere manier wilt oplossen. Met een nettere houding en insteek was er veel meer (en misschien veel sneller) iets te bereiken dan op deze manier.

Over het flauw/negatief: het helpt niet als je zelf loopt te shitposten naast iemand anders om dan een post aan te maken waarin je loopt te klagen over de sfeer. Dat noemen ze ironisch. Als je zo graag de sfeer zelf wilt verbeteren, begin dan eerst bij jezelf voor je de anderen de schuld gaat geven. Lijkt me namelijk wel zo fair.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Ik zeg nergens dat die toon gerechtvaardigd is, ik zeg enkel dat er daar een duidelijk oorzaak-gevolg verband is. Doordat jullie -in mijn ogen- doortastendheid mankeren hebben jullie zelf de situatie zo laten escaleren. Wat mijn toon betreft, is die niet anders dan in Non-RS het geval is, en daar is dat blijkbaar geen probleem.
Voor zover ik weet is de laatste stand van zaken dat er steng zou gecontroleerd worden op het bumpen van clantopics en dat is duidelijk niet gebeurd. Ook hekelen jullie onze "shitposts", maar niet die van ceecs.

Die laatste alinea is een terugverwijzing naar hierboven.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Het is en blijft een Runescape-forum, waarbij Ceecs enkel zijn clan wil blijven promoten. Waar zie je hierin een probleem? Dat je iedere keer een rood bolletje moet wegwerken?
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

J elmer schreef:Het is en blijft een Runescape-forum, waarbij Ceecs enkel zijn clan wil blijven promoten. Waar zie je hierin een probleem? Dat je iedere keer een rood bolletje moet wegwerken?
Het feit dat zijn posts een meerderheid vormen binnen zowel algemeen als N&U, zonder enige vorm van toegevoegde waarde, vind ik een behoorlijke doorn in het oog.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Maar jij denkt dat continu bashen op Ceecs wel enige toegevoegde waarde heeft voor beide forumdelen?
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Ik zeg nergens dat die toon gerechtvaardigd is, ik zeg enkel dat er daar een duidelijk oorzaak-gevolg verband is. Doordat jullie -in mijn ogen- doortastendheid mankeren hebben jullie zelf de situatie zo laten escaleren. Wat mijn toon betreft, is die niet anders dan in Non-RS het geval is, en daar is dat blijkbaar geen probleem.
Voor zover ik weet is de laatste stand van zaken dat er steng zou gecontroleerd worden op het bumpen van clantopics en dat is duidelijk niet gebeurd. Ook hekelen jullie onze "shitposts", maar niet die van ceecs.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Mystery »

Er is daarmee ook gezegd dat het losse beleid van Non-RS niet voor het hele forum geldt, dus om je toon daarmee te gaan vergelijken is in ieder geval geen geldig argument. Daarnaast heb je ook zelf ook de mogelijkheid om de sfeer leuker te maken door interessante topics te openen of posts te maken waardoor het forum wat levendiger wordt; de schuld volledig verwijten aan Ceecs voor het "doodbloeden" van het RS-deel vind ik dan niet eerlijk.

Overigens voor de duidelijkheid: Ceecs heeft daadwerkelijk moeite gestoken in het maken van de vertalingen en het niet door Google Translate gehaald, om even die mythe te gaan ontkrachten. Hij is dan gewoon niet zo goed in het maken van de vertalingen, maar hij heeft er wel tijd en moeite in gestoken. Dat zijn dus naar mijn mening geen shitposts. Het promoten van zijn clan en/of het zogenoemde "bumpen" is alleen irritant als dus bovengenoemde niet gebeurt: zelf kun je dus ook leuke posts maken of interessante topics openen, iets wat ik al heb aangegeven in het clantopic van Ceecs zelf.

Overigens zit jij (Zeekoe) nu ook een beetje te shitposten door je post volledig (met uitzondering van één zin) te kopiëren en opnieuw te plaatsen. Ga eens goed in op de argumenten/punten die wij hier geven, zoals jij dat ook graag wilt. Je maakt naar mijn mening de discussie alleen maar stroever op dit moment.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Jelmer zijn vraag was gewoon letterlijk beantwoord in mijn vorige post, ik snap niet waarom ik daarvoor een volledige nieuwe uiteenzetting zou moeten doen om hetzelfde te zeggen. Maar als jij dat ook als shitposten ziet, stel ik me toch ernstige vragen over jouw interpretatie van shitposten.

Fijn om te weten dat Ceecs toch tijd steekt in deze vertalingen, maar als er keer op keer wordt aangegeven dat zijn vertalingen niet gewenst zijn, waarom doet hij er dan toch nog mee verder? Of op zijn minst voorziet hij eens een repliek.

Ook frappant dat je mij verwijt dat ik niet op de discussie inga en deze stroef maak terwijl jij hier steeds degene bent die mij woorden in de mond komt leggen. Nergens zeg ik dat Ceecs de oorzaak is van het doodbloeden van RS. Ik zeg enkel dat zijn gespam irritant is en het forum er daardoor nog meer levenloos oogt. Hiermee wijk je in mijn ogen helemaal af van de discussie, want de activiteit van het RS deel staat los van mijn mening over Ceecs zijn gespam. De reden dat RS dood is, is een discussie voor een andere keer, maar ook daar vind ik dat RS-team niet vrijuit gaat.

Is het trouwens zo raar om te denken dat er binnen een forum van 20 (?) actieve gebruikers eenzelfde standaard wordt gehanteerd op vlak van modereren?
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Mystery »

Wat ik als laatste nog wil zeggen hierover (discussie): woorden in de mond is onwaar. Zie deze quote:
Zeekoe schreef:Afgaand op de sfeer in de topics die de laatste maanden in N&U zijn verschenen, vind ik je enorm optimistisch om van een forumsfeer te spreken. Tenzij je doelt op een dode sfeer, dan komen deze reacties die sfeer inderdaad niet ten goede.
Daar haal ik dat uit. Lijkt me niet zo gek om het daaruit te interpreteren, maar dat is mijn mening. Daarnaast noem je de herhaling van Ceecs (dus iedere keer hetzelfde posten) een shitpost, maar als je je eigen bericht kopieert en plakt geen shitpost. Daar haal ik het "beetje" uit, ik zeg niet dat het volledig is, maar dat is wat ik ervan vind. Een shitpost is naar mijn mening een nieuw woord voor (nutteloos) spammen, iets waar een contol-c en een control-v prima inpassen. Je kan het van Ceecs enerzijds promoten noemen, de andere kant een nutteloze spam/shitpost (als je je eraan ergert). Zijn vertalingen worden gemaakt voor zijn clan lijkt me en als hij ziet dat hier nog geen vertaling is, dan post hij dat ook hier denk ik. Niets mis mee, naar mijn mening, alleen denk ik dat hem dat niets boeit als hij iets geplaatst heeft. Hij heeft inmiddels daarin een thick skin gekregen, denk ik. :P

Op je laatste deel: neen. Er zijn meer dan 20 actieve gebruikers, maar die lezen vooral en niets posten. Waarom ze niets posten, is dus een andere discussie (zoals je zelf zegt). Hier hebben we in ieder geval gekozen voor twee aparte beleiden, anders hadden we geen RS-mods en Non-RS-mods, maar gewoon de forummoderatoren.

Heb overigens even geduld, wij zijn op dit moment alles aan het behandelen en dergelijke. Het lijkt me niet dat dat al te lang moet gaan duren. Voor de rest houd ik, tot de oplossing er is, even op.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS-moderatie

Bericht door Zeekoe »

Die quote wil letterlijk dit zeggen: er wordt nauwelijks iets gepost in N&U (dode forumsfeer), buiten de topics die bot aanmaakt, de enige reacties die gemaakt worden zijn op Ceecs gericht, niet op het desbetreffende nieuwsbericht (zorgen in jouw ogen misschien voor een negatieve sfeer, maar wel meer levendig dan het voorgaande). Nergens wijs ik de vinger naar Ceecs. Jouw interpretatie daarvan, is wel heel convenient om je argumentatie kracht bij te zetten.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: RS-moderatie

Bericht door jan951 »

Volgens mij heeft ceecs zelf een goede oplossing aangedragen door zijn posts op een kopje na in een uitklaptag te zetten.

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Gio »

jan951 schreef:Volgens mij heeft ceecs zelf een goede oplossing aangedragen door zijn posts op een kopje na in een uitklaptag te zetten.
Zelf of samen met de mods. Ik denk zelf samen met de mods anders Had ceecs het al eerder gedaan. Een goede oplossing imo.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

Interessante post, Gio.

Verder geeft echt helemaal niemand een fuck om die vertalingen (en om dat achterlijke penghuntevent) dus ik snap niet waarom hij het überhaupt nog plaatst.
Ceecs Clan schreef:
Reageer zelf eens.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: RS-moderatie

Bericht door Jelmer »

Daan schreef:Interessante post, Gio.

Verder geeft echt helemaal niemand een fuck om die vertalingen (en om dat achterlijke penghuntevent) dus ik snap niet waarom hij het überhaupt nog plaatst.
Ceecs Clan schreef:
Reageer zelf eens.
Kerel, spreek eens alleen voor jezelf of houd anders je mond. Kom niet met begrippen als niemand of iedereen.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18644
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: RS-moderatie

Bericht door Ricc »

Plottwist: Ceecs is een bot en jullie worden al maanden voor de gek gehouden!!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS-moderatie

Bericht door Daan »

J elmer schreef:
Daan schreef:Interessante post, Gio.

Verder geeft echt helemaal niemand een fuck om die vertalingen (en om dat achterlijke penghuntevent) dus ik snap niet waarom hij het überhaupt nog plaatst.
Ceecs Clan schreef:
Reageer zelf eens.
Kerel, spreek eens alleen voor jezelf of houd anders je mond. Kom niet met begrippen als niemand of iedereen.
Ik ben de posts 'Wauw Ceecs, wat een goede vertaling! Hier had ik wat aan!' (in niet sarcastische zin) of 'Dat was een goed penghuntevenent Ceecs!' (nogmaals, niet in sarcastische zin) in ieder geval nog niet tegengekomen.
Gesloten