> RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

> RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Lynch »

Afbeelding
Hallo, ik wou al jaren een guide schrijven. Ik wist nooit waarover maar nu uiteindelijk wel. Ik maak een combat guide omdat ik het leuk vindt om te trainen, de guide wordt nog verbetert. Dit is mijn eerste guide dus verwacht niet te veel.
Dit is niet voor pures, gewoon voor mains dus er is gewoon een Defence level req. Je kan ook Slayer gebruiken als je wilt trainen. Maar als je Slayer niet leuk vind / te sloom vind kun je dit als afwisseling gebruiken. Veel lees plezier!
Level 1 - 20
Chickens
Afbeelding
Chickens hebben geen req's. Neem het beste wapen dat je kan mee, je kan niet doodgaan want Chickens hitten je niet meer als je 1lp hebt. Dus attack bonussen is als enige belangrijk. Om aardig startgeld te verdienen kun je de veren oppakken.

Locaties
De Chickens zitten op veel plekken, ik raad deze plekken aan:

Afbeelding
Plek 1, ten noorden van Port Sarim en ten zuiden van Falador

Afbeelding
Plek2, Loop vanaf het Lumbridge Castle naar het oosten over de brug, volg het pad naar het noorden tot je de boerderij tegenkomt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goblins
Afbeelding
Goblins zijn al iets sterker en bij de Goblins kun je dood gaan. Breng hier wel voedsel mee
Ik zou eerst 5 Attack, Strength en Defence trainen bij de Chickens voor je naar de Goblins gaat.
Als armour draag je gewoon het beste materiaal dat je kan dragen.

Locaties

Ik raad aan Goblins te killen in het bos tussen Draynor Village en Lumbridge.
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CowsAfbeelding
Hier raadt ik dezelfde req's aan als Goblins. Deze verdienen al beter dan Chickens, ik raad zeker aan de Hides op te pakken.
Draag het beste materiaal dat je kan.

Locaties

Cows kan je op meerdere locaties doden. Deze raad ik aan, met zwart is de bank route getekend. Het is hier het rustigst vind ik
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Level 20 - 30
Barbarian
Afbeelding
Barbarian's trainen fijn en droppen best nuttige dingen, nadeel is wel dat het er vaak druk is en hogere spelers kunnen je kill stelen. Breng full Mithril mee met een Mithril scimitar, de rest mag je naar smaak aanpassen.

Locaties

Barbarians kun je hier vinden.
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MinotaursAfbeelding
Minotaurs trainer ook fijn, droppen ook nuttige dingen. Ook hier is het best vaak druk. Je kan Iron Arrows pakken om later mee Ranged te trainen. Breng hier ook Full Mithril met een Mithril Scimitar mee.

Locaties


Ze zitten op de eerste verdieping van de Stronghold of Security
Afbeelding
Dit is de map van de eerst verdieping, met deze map vindt je de Minotaurs wel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rock CrabsAfbeelding
Dit is een hele goed manier, ook voor hogere levels. Je kunt er vanaf laag level al trainen, ze hebben heel veel lp, hitten weinig en hebben een laag combat level. Ze droppen ook leuke dingen zoals best veel Charms en Clue Scrolls (easy). Soms zullen de stenen niet meer in crabs veranderen. Loop dan een stuk weg en kom weer terug, dan zullen ze je weer aanvallen.

Locaties
Loop naar het noorden van Relleka.
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Level 30 - 45
Ik raad aan om door te trainen op Rock Crabs, als je alternatieven wilt lees door.
Hill Giants
Afbeelding
Hill Giants hebben lage Defence en droppen Big bones. Je verdient er dus aardig mee als je ze banked. Je kunt ze vinden in de Edgeville Dungeon. Ten zuid-westen van de Grand Exchange kun je via het huisje daar direct naar de Hill Giants dit vereist wel een brass key. Echter is dit geen echte aanrader om te trainen, het is er heel vaak druk. Met 20 Dungeoneering kun je in de bonusgrot daar. Hier is het vaak rustiger en je kan daar ook Limpwurt roots vinden.

Locatie
Plek 1
Afbeelding
In de dungeon van Edgeville. Je kan ook via het huisje ten zuid-westen van de Grand Exchange. Dit is sneller banken. Dit vereist wel een Brass Key.
Plek 2

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hobgoblins
Afbeelding
Hobgoblins droppen goed voor hun level. Ze zijn dus aardig om geld te verdienen.

Locatie
Ik raad aan om ze hier te killen.
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Level 45 - 60
Ik raadt aan om nog steeds op Rock Crabs te trainen. :) maar als je andere monsters wilt, kun je dat hier lezen.

Flesh Crawlers
Afbeelding
Flesh Crawlers zijn ook goed om op te trainen, het is er wel vaak druk maar de drops maken een hoop goed. Ook voor f2p is dit een goede optie. Omdat dit monster veel dropt heb ik een lijst gemaakt met drops die ik je aanraadt om op te pakken
In- of uitklappen • DROPS
Groen = Oppakken / Geel = zelf weten / Rood = niet oppakken
Black full helm
Blue charm (members)
1 tot 14 Body rune
Bottom of sceptre
1 tot 67 Coins
Crimson charm (members)
3 tot 9 Dust rune (members)
42 Fire rune
Gems, Half of a key, Shield left half
Gold charm (members)
Green charm (members)
1 tot 2 Herb (grimy) (members) [ check de waarde van de herb en bepaal dan of je de herb bewaart. ]
2 Iron arrow (p) (members)
1 tot 8 Iron ore
5 Nature rune
Nature talisman (members)
5 Rune javelin (members)
Silver bar
Starved ancient effigy (members)
Locatie
2de verdieping Stronghold of Security, ik raad aan om helemaal zuid-oost te trainen.
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moss Giants
Afbeelding
Moss Giant zijn ook aardige droppers. Er zijn 2 locaties die ik aanraadt. Om op Crandor te trainen heb je Dragon Slayer nodig. Ook deze hebben veel drops daarom weer een lijst met drops die ik aanraad om op te pakken.
In- of uitklappen • DROPS
Groen = Oppakken Geel = Zelf weten Rood = Niet oppakken
18 Air rune
Avantoe seed (members)
Belladonna seed (members)
Black full helm
Black sq shield

1 tot 6 Blood rune (members)
Blue charm (members)
Bronze spear (members)
Cactus seed (members)
3 tot 12 Chaos rune
Chaos talisman (members)
Coal
1 tot 300 Coins
1 tot 3 Cosmic rune
Crimson charm (members)
Curved bone (members)

3 Death rune
Dragon spear (members)
Dwarf weed seed (members)

27 tot 30 Earth rune
Gems, Half of a key, Shield left half
Gold charm (members)
Green charm (members)
Grimy kwuarm (members)
Grimy lantadyme (members)
Grimy marrentill (members)
Grimy ranarr (members)

Harralander seed (members)
Irit seed (members)
15 Iron arrow
Jangerberry seed (members)
Kwuarm seed (members)
Lantadyme seed (members)
3 tot 5 Law rune

Limpwurt root
Limpwurt seed (members)

Long bone (members)
Magic staff
Marrentill seed (members)
30 Mithril arrow
Mithril spear (members)
Mithril sq shield
Mithril sword

Moss giant bone (members)
Mushroom spore (members)
6 Nature rune
Nature talisman (members)
Poison ivy seed (members)
Ranarr seed (members)
5 Rune javelin (members)
Shoulder bone (members)
Snapdragon seed (members)
Spinach roll
Spirit weed seed (members)
Starved ancient effigy (members)
30 Steel arrow
Steel bar
Steel kiteshield
Steel med helm

Strawberry seed (members)
Tarromin seed (members)

Toadflax seed (members)
Torstol seed (members) (!)

1 tot 2 Watermelon seed (members)
Whiteberry seed (members)
Wildblood seed (members)

Locaties
Hier raadt ik aan te trainen.
Afbeelding
Plek 1 Ga in de grot van Musa Point via de muur lang de Elvarg, loop door en ga de ladder op. Als je dan de weg volgt kom je de Moss Giants tegen
Afbeelding
Plek 2 Ga de Varrock Sewers in en volg deze weg.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogres
Afbeelding
Ogres droppen leuk en trainen ook nog goed. Zo druk is het niet eens bij de Ogres en als je een paar uren daar traint heb je vast al een of meerdere ranarr/snapdragon/torstol. Geld verdien je hier dus aardig.

Locatie
Dit is volgens mij de beste plek. De plek is tussen Castle Wars en Yanille.
Afbeelding

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Experiments
Afbeelding
Experiments droppen alleen maar bones maar hun maximale hit is 10 en ze hebben 1000 lp. Oftewel perfect om te trainen. Om hier te komen moet je wel Creature of Fenkenstrain voor een deel gehaald hebben. Deze quest is niet moeilijk.

Locaties
Ga het graf in ten zuid oosten van het Kasteel. Zoek in de grot een plekje en je kan trainen.
Afbeelding

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
60-70
Gefeliciteert! Nu kan je Dragon dragen. Je kunt je bijna al klaar maken voor het echte werk en daarmee bedoel ik grote uidagingen en goede drops. Hier geef ik ook extra uitleg want hier is de voorbereiding ook groter.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Giant Spiders
Afbeelding
Hier kan je al gelijk naar level 99 trainen. Je kan hier goed AFK trainen en de xp is snel.

Requirements

Ik raad 60 Attack, Strength en Defence aan. Het kan al iets eerder maar dan heb je meer food nodig.

Wat nemen we mee?
Onderstreept armour/wapens is voor -70 att/def
Armour
BesteGoedOké
Helm of NeitiznotBerserker HelmDragon Full/Med Helm
Amulet of FuryAmulet of GloryAmulet of Strenght
Fire CapeSkillcape (t)Obsidian Cape
Bandos ChestplateFighters TorsoBarrows Body Granite/Rune Platebody
Bandos TassetsBarrows legsDragon Platelegs/skirt Granite/Rune Platelegs
Barrow GlovesDragon GlovesDragon gauntlets
Abbysal Whip(att/def) Dragon scimitarKorasi's sword(str)Dragon LongswordSaradomin Sword(str)Brine Sabre/Rune Scimitar
Dragon DefenderDragonfire ShieldRune Defender
Berserker RingWarrior RingRing of life
Dragon bootsRune BootsBandos Boots
Inventory:
Rood = Super set (optioneel)
Geel = voedsel
Afbeelding

Locatie
Afbeelding
3de verdieping Stronghold of Security. De beste spots heb ik gemarkeerd. Hop tussen de spots als ze niet meer agressief zijn / te druk is.

Tips
-Neem een Bunyip / Unicorn Stallion mee. Deze healen je.
-Neem varrock tabs mee als je snel wilt banken
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yaks
Afbeelding
Yaks zijn vergelijkbaar als Rock Crabs alleen deze staan veel dichter opelkaar.
Hier kun je 99 trainen maar het is afgeraden om dat het er veel te druk is om echt goed te levelen.
Je moet een klein deel van The Fremmenink Isles halen.
Als het goed is hoef je niks mee. Doe gewoon armour aan, let vooral op de attack bonussen.

Requirements
-Deel van The Fremmenink Isles gedaan hebben.

Locatie
De enige locatie van de Yaks, neem de boot vanaf Relleka naar Neitiznot.
Afbeelding

Tips
-Als het echt te druk is, gebruik een Duitse/Franse/Portugese server.
-Draag geen Barrows, dit gaat kapot en het is onodig om Barrows te laten slopen door Yaks. Rune werkt net zo goed bij yaks en is goedkoop en blijft heel.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
70+
Op 70 kan je Whips en Barrow armour dragen. Dit is sterk en raad ik aan om te kopen. Hier behandel ik 70+ omdat je dan veel keuze hebt om al naar 99 te trainen. Je kan kiezen om door te trainen op Giant Spiders of Yaks
Bandits
Afbeelding
Bandits zijn bekend omdat je hier bijna oneindig kan afken zolang je een Saradomin/Zamorak item draagt. Je hoeft alleen af en toe potion te slurpen en na een tijdje te banken. Deze manier is wel duurder, het kost je aardig wat prayer potions. Je kan hier gelijk naar 99 trainen. Je kan ipv van prayer ook een beetje food en Guthan meenemen.

Requirements

70 Attack en 70 Strength is al goed. Je hebt ook 43 Prayer nodig maar zeker 60 is aangeraden.

Wat nemen we mee?
BesteGoedOké
Helm of NeitiznotProselyte BodyInitate Helm
Amulet of FuryAmulet of GloryGod Stole
Soulwars CapeFire capeSkillcape/Obsidian Cape
Bandos ChestplateProselyte BodyInitate body
Bandos TassetsProselyte LegsInitate Legs
Barrow GlovesDragon GlovesDragon gauntlets
Abbysal Whip(att/def)Korasi's sword(str)Saradomin Sword(str)
Dragon DefenderRune DefenderGod book
Berserker RingWarrior RingRing of life
Dragon bootsRune BootsBandos Boots
Je kan ook full [Elite] Void kiezen. Als je normaal void kiest dan heb je wel lagere prayer bonus.
Als je met deze keuze armour nog geen Saradomin/Zamorak item hebt, geen probleem koop een Saradomin/Zamorak arrow en draag die.

Inventory:
Afbeelding
Rood = Super Attack en Strenght (optioneel)
Zwart = Reisgeld of Bandit Camp teleport
Bruin = Prayer potions

Locatie
De lijn is de reis met vliegend tapijt, de stippellijn is welk stuk je moet lopen. De blauwe stipjes zijn de beste spots.
Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagannoths
Afbeelding
Op Dagannoths trainen houdt ongeveer hetzelfde in als trainen op Giant Spiders. Maar deze hebben ook nog goede drops. Het is hier wel vaak druk en ze kunnen aardig wat schade aanbrengen

Requirements

75 Attack, Strength en Defence is wel minimaal req. Je moet ook Horror From The Deep gehaalt hebben.

Wat nemen we mee?
Armour
BesteGoedOké
Helm of NeitiznotBerserker HelmDragon Full/Med Helm
Amulet of FuryAmulet of GloryAmulet of Strenght
Fire CapeSkill Cape (t)Obsidian Cape
Bandos ChestplateFighters TorsoBarrows Body
Bandos TassetsBarrows legsDragon Platelegs/skirt
Barrow GlovesDragon GlovesDragon gauntlets
Abbysal Whip(att/def)Korasi's sword(str)Saradomin Sword(str)
Dragon DefenderDragonfire ShieldRune Defender
Berserker RingWarrior RingRing of life
Dragon bootsRune BootsBandos Boots
Inventory:
Rood = Super set (optioneel)
Geel = voedsel
Afbeelding

Locatie
Ga de ladder omlaag in de vuurtoren
Afbeelding

Tips
-Ga in een Duitse/Franse/Portugese server.
-Neem een Bunyip / Unicorn Stallion mee.
-Neem een (Enchanted) Excalibur mee.
-Breng een setje Guthan mee.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Armoured Zombies
Afbeelding
De beste manier, Armoured Zombies. Snelle xp, AFK en ook nog goede drops. Geweldig natuurlijk! Maar dit heeft wel een paar eisen! Het is er ook vaak druk maar het is prima te doen.

Requirements

75 Attack, Strength en Defence is minimaal req, maar 80+ is toch aangeraden.. Je moet ook Defender of Varrock gehaalt hebben.

Wat nemen we mee?
Armour
BesteGoedOké
Helm of NeitiznotBerserker HelmVoid Melee helm
Salve Amulet (e)Salve AmuletAmulet of Fury/Glory
Fire CapeSoulwars CapeObsidian Cape/Skillcape
Bandos ChestplateProselyte Body(Elite) Void Body
Bandos TassetsProselyte legs(Elite) Void Skirt
Barrow GlovesDragon GlovesVoid gloves
Abbysal Whip (att/def)Korasi's sword(str)Saradomin Sword(str)
Dragon DefenderDragonfire ShieldRune Defender
Berserker RingWarrior RingRing of life
Dragon bootsRune BootsBandos Boots
Zowel goede Prayer als Attack en Defence bonus is belangrijk.
Als je met Void gaat is Elite erg handig omdat je dan ook nog Prayer bonus hebt.

Inventory:
Afbeelding

Zwart = Teleport dichtbij bank
Geel = Special attack wapen (Enchanted Excalibur omdat ik geen Bunyip heb)
Roze = Food. vul je hele inventory als je niet van plan bent drops te pakken.
Wit = Plek voor drops. Ik pak zelf niet de drops op omdat ik snel en AFK wil trainen.

Locatie
Afbeelding
Ga de in de meest noord-westlijke toren twee keer omhoog en laat je teleporteren door Hartwin.
Zolang je bij de Armoured Zombies en Chaos Temple blijft kunnen andere spelers je niet doden. Als je Prayer gebruikt kun je gelijk na de ladder omhoog je Prayer opladen.
Als je geen teleport hebt kun je naar de lobby en terug (sta je weer bij Hartwin) gaan of home teleport doen.

Tips
-Ga in een Duitse/Franse/Portugese server.
-Neem een Bunyip / Unicorn Stallion mee.
-Neem een (Enchanted) Excalibur mee.
-Breng een setje Guthan mee.
-Een superset verhoogt je xp per uur.
-Er zijn 2 spots, eentje als je de ladder afgaat en eentje als je verder loopt. Vaak is de spot naast de ladder heel druk als dit zo is loop verder en gebruik die spot. Meer zombie's en daar is bijna nooit iemand!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Monkey Guard
Afbeelding
Een andere manier dat ook aardig werkt is Monkey Guards maar een paar nadelen zijn dat je geen winst maakt doordat de drops slecht zijn en de beste manier is om Dharok's te dragen wat prijzig is en je ook moet repareren. De Monkey Guards lopen bij een altar dus je kun je oneindig prayer gebruiken.

Requirements

70 Defence voor full Dharok's of je gebruikt Void en je kan ook ander armour gebruiken met veel Strength Bonus. Ik raad Dharok's aan want met andere armour gaat het gelijk een stuk slomer. Je hebt ook 43 Prayer nodig en Monkey Madness gehaalt hebben tot je in een aapje kan veranderen (zodat je er veilig kan komen)

Wat nemen we mee?
Armour
Beste manierGoede manierOké manier
Dharok's HelmVoid Melee HelmHelm of Neitiznot
Amulet of Fury/GloryAmulet of Fury/GloryAmulet of Fury/Glory
Fire CapeFire CapeFire Cape
Dharok's Platebody(Elite) Void BodyBandos Chestplate/Fighter's Torso
Dharok's Platelegs(Elite) Void SkirtBandos Tassets/Proselyte Platelegs
Barrow GlovesVoid glovesBarrows Gloves
Dharok's GreataxeKorasi's sword(str)/Abyssal Whip (att/def)Korasi Sword(str)/Abyssal Whip (att/def)
-Geen Schild-Dragon DefenderDragon Defender
Berserker RingBerserker RingBerserker Ring
Dragon bootsDragon bootsDragon boots
Als je een beetje lagg hebt raad ik Ring of Life aan

Inventory:
-komt nog-

Locatie
Afbeelding
Neem de Ape Atoll Teleport of ga via Daero in de Gnome stad.

Tips
-Ga in een Duitse/Franse/Portugese server.
-Naast het altar is een trap waar je veilig kan uitloggen
-Een superset verhoogt je xp per uur.
-Als je met Dharok's gaat; Hoe lager je LP hoe meer je hit, manieren om je LP te verlagen zijn: Laat poisonen door een spin daar, doe je prayer even uit of eet Rock Cakes (afgeraden omdat je daar zo doorheen bent)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor het lezen rate 1/10! De guide wordt nog uitgebreid, extra tips, monsters of locaties zijn welkom! Dan zul ik die ook toevoegen. Met dank aan Lunagang.nl
Laatst gewijzigd door Lynch op maandag 29 augustus 2011, 21:39, 35 keer totaal gewijzigd.
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Just Pen »

nice.ik ga het zeker uitproberen !
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Lynch »

pene-qaws4 schreef:nice.ik ga het zeker uitproberen !
eidenlijk een reactie, en bedankt!

morgen ga ik nog monkey guards, armoured zombies en misschien nog een paar toevoegen
Amber
Berichten: 198
Lid geworden op: donderdag 27 januari 2011, 0:01

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Amber »

Experiments droppen alleen maar bones maar hun maximale hit is 10 en ze hebben 1000 lp. Oftewel perfect om te trainen. Om hier te komen moet je wel eerst Creature of Fenkenstrain gehaald hebben. Deze quest is niet moeilijk.
Ziet er goed uit, maar voor Experiments hoef je Creature of Frenkenstrain quest niet voltooid te hebben, je hoeft alleen maar het Star Amulet te halen zodat je naar binnen kan.
Ook moet je Priest in Peril gedaan hebben.
1 Defence main
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Lynch »

Amber schreef:
Experiments droppen alleen maar bones maar hun maximale hit is 10 en ze hebben 1000 lp. Oftewel perfect om te trainen. Om hier te komen moet je wel eerst Creature of Fenkenstrain gehaald hebben. Deze quest is niet moeilijk.
Ziet er goed uit, maar voor Experiments hoef je Creature of Frenkenstrain quest niet voltooid te hebben, je hoeft alleen maar het Star Amulet te halen zodat je naar binnen kan.
Ook moet je Priest in Peril gedaan hebben.
oke zal het aanpassen!
Vogelkwakje
Berichten: 1297
Lid geworden op: dinsdag 17 februari 2009, 13:43
RS: Vogelkwakje (p2p)
Clan: Team NL
Oude naam: koning i

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Vogelkwakje »

Waarom gebruik je super def bij bandits als je prayed ? En Armoured zombies zijn het best voor 85+.
6/10 nu.
Afbeelding
Klik Hier Voor mijn Lava Flow Mining Guide!
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Lynch »

koning i schreef:Waarom gebruik je super def bij bandits als je prayed ? En Armoured zombies zijn het best voor 85+.
6/10 nu.
O sorry niet aan gedacht ;). Onder 70+ komt alles wat hoger is. ik weet dat je voor armoured zombies iets hoger moet zijn en dat ga ik er bij zetten.

Toegevoegd na 5 minuten:

plaate super set bij bandits verandert in super att en def ;)
Mike0631
Berichten: 74
Lid geworden op: donderdag 22 april 2010, 12:26
Clan: Geen één

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Mike0631 »

Dylann schreef:
koning i schreef:Waarom gebruik je super def bij bandits als je prayed ? En Armoured zombies zijn het best voor 85+.
6/10 nu.
O sorry niet aan gedacht ;). Onder 70+ komt alles wat hoger is. ik weet dat je voor armoured zombies iets hoger moet zijn en dat ga ik er bij zetten.

Toegevoegd na 5 minuten:

plaate super set bij bandits verandert in super att en def ;)
"plaate super set bij bandits verandert in super att en def ;)"

Plaatje super set bij bandits verandert in super att en STR ;).

OT: Mooi guide :)
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Lynch »

bedankt :)
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Travolter »

Ik ging bij dags altijd met guthan ;). Veel handiger dan met monks. Nu gebruik ik bunyip. Moet je wel 80+ def hebben anders healt die niet snel genoeg, je moet dan ook scrolls meenemen omdan raw fish te eten ;). Enhanced excalibur lijkt me daar ook handig (heb zelf nog niet ben te lui daarvoor xD.)
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Lynch »

travolter schreef:Ik ging bij dags altijd met guthan ;). Veel handiger dan met monks. Nu gebruik ik bunyip. Moet je wel 80+ def hebben anders healt die niet snel genoeg, je moet dan ook scrolls meenemen omdan raw fish te eten ;). Enhanced excalibur lijkt me daar ook handig (heb zelf nog niet ben te lui daarvoor xD.)
Ben guthans en exalibur vergeten :P
bedankt voor de tip ik zet het erbij
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > Melee Guide < P2P - WIP

Bericht door Lynch »

ik ga hem nu uitbreiden

edit: klaar :D
Gebruikersavatar
mickeyl
Berichten: 400
Lid geworden op: dinsdag 21 december 2010, 11:24
RS: woeffiewoeff (p2p)
Clan: geen

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door mickeyl »

grappige guide en simpel. het is makkelijkn te begrijpen. missch. erbij schrijven hoeveel xp per uur.
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Lynch »

mickeyl schreef:grappige guide en simpel. het is makkelijkn te begrijpen. missch. erbij schrijven hoeveel xp per uur.
dat weet ik niet echt sorry :S als iemand een aantal kan zeggen zal ik dat er zeker bijzetten
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Burn the Sof »

Nice gedaan maar je kan ook een titan meenemen met scrolls deze healen namelijk!
8/10
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Lynch »

jammer dat ik wat weinig reacties krijg voor dit werk :P
Justin
Berichten: 38
Lid geworden op: woensdag 16 februari 2011, 15:20
Oude naam: jus-men

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Justin »

Leuke guide ziet er goed uit :)!
En daggonoths ga ik nu ook zeker proberen.
8,5/10.
Afbeelding
Willem
Berichten: 1644
Lid geworden op: vrijdag 31 augustus 2007, 19:34
RS: W illem (p2p)

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Willem »

Super sets meenemen naar Armoured Zombies is echt een must.
Verder ziet het er allemaal goed uit ;)
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door Lynch »

Willem schreef:Super sets meenemen naar Armoured Zombies is echt een must.
Verder ziet het er allemaal goed uit ;)
bij gezet :P
Gebruikersavatar
The iGuide
Berichten: 207
Lid geworden op: zaterdag 27 november 2010, 16:46
Clan: Geen gamer.
Oude naam: iGuide
Contacteer:

Re: > RuneScape Melee Guide < P2P ~ Armoured Zombies added

Bericht door The iGuide »

Kapot goed :)
Ik ga verder op mijn andere account:
The WestWood
Plaats reactie