Counterstrike: Global Offensive
Re: Counterstrike: Global Offensive
VP - SK Gaming nu.. C'mon Virtus Pro
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Re: Counterstrike: Global Offensive
HOE KAN DIT...... OMG......
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Re: Counterstrike: Global Offensive
Enkele interessante veranderingen.
Nieuwe G2 (met o.a KennyS)
Fnatic terug naar winnend team (wissels met Godsent)
Dust II weg - Inferno komt (gg mousesports)
enkele nieuwe teams
kleine aanpassingen (liquid - optic - ...)
fnx naar immortals - felps naar sk gaming
Nieuwe G2 (met o.a KennyS)
Fnatic terug naar winnend team (wissels met Godsent)
Dust II weg - Inferno komt (gg mousesports)
enkele nieuwe teams
kleine aanpassingen (liquid - optic - ...)
fnx naar immortals - felps naar sk gaming
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Re: Counterstrike: Global Offensive
Jo, het feit dat de laatste drie berichten van jou zijn, in een periode van 7 dagen, is een teken dat niemand meer interesse heeft in CS:GO.
Groetjes
Groetjes
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 6101
- Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
- RS: Royenroy (p2p)
Re: Counterstrike: Global Offensive
Ik speel nog dagelijks hoor.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
- In- of uitklappen •
Re: Counterstrike: Global Offensive
't teken dat niemand reageert op je grindr is een teken dat je lelijk bentRicc schreef:Jo, het feit dat de laatste drie berichten van jou zijn, in een periode van 7 dagen, is een teken dat niemand meer interesse heeft in CS:GO.
Groetjes
groetjes
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Re: Counterstrike: Global Offensive
Als ik mijn seksleven moet vergelijken met die van jou, denk ik wel dat het verhaal hier is uitgepraat.
Re: Counterstrike: Global Offensive
laat maar, moet niets afweten van dat poepneukenRicc schreef:Als ik mijn seksleven moet vergelijken met die van jou, denk ik wel dat het verhaal hier is uitgepraat.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Re: Counterstrike: Global Offensive
https://www.youtube.com/watch?v=_5PTYJqAIgk
Kun je dit ook mooi verklaren met een half A4 van beweringen of gaan we het deze keer toch laten?i k0nijn i schreef:
Re: Counterstrike: Global Offensive
Hitboxes zijn nog steeds niet 100% maar in de meeste gevallen dat mensen zeggen dat een schot raak hoort te zijn flikken ze net voor ze schieten teveel naar links/rechts (terwijl ze dat zelf niet doorhebben) of bewegen ze nog teveel waardoor het schot niet 100% accuraat is, wat bij jou waarschijnlijk ook het geval zal zijn.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
Dit, ja. Zie je ook meermaals in die video.Amnesia schreef:Hitboxes zijn nog steeds niet 100% maar in de meeste gevallen dat mensen zeggen dat een schot raak hoort te zijn flikken ze net voor ze schieten teveel naar links/rechts (terwijl ze dat zelf niet doorhebben) of bewegen ze nog teveel waardoor het schot niet 100% accuraat is, wat bij jou waarschijnlijk ook het geval zal zijn.
Re: Counterstrike: Global Offensive
"Waarschijnlijk"Amnesia schreef:Hitboxes zijn nog steeds niet 100% maar in de meeste gevallen dat mensen zeggen dat een schot raak hoort te zijn flikken ze net voor ze schieten teveel naar links/rechts (terwijl ze dat zelf niet doorhebben) of bewegen ze nog teveel waardoor het schot niet 100% accuraat is, wat bij jou waarschijnlijk ook het geval zal zijn.
Dus je hebt de video niet gekeken kthx.
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 6101
- Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
- RS: Royenroy (p2p)
Re: Counterstrike: Global Offensive
Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
- In- of uitklappen •
Re: Counterstrike: Global Offensive
Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
:")
-
- Berichten: 15293
- Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
- RS: V I T T U N (OSRS)
- Extra rang: Pechvogel
Re: Counterstrike: Global Offensive
bij de meeste bewoog die letterlijk dus beetje vage video
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg.
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 6101
- Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
- RS: Royenroy (p2p)
Re: Counterstrike: Global Offensive
Ja als je met 300 ping speelt op een aardappel zijn de hitboxes ook fuckt up. Ik heb er geen last van, en dat is natuurlijk een non-argument want hurr durr N=1 maar toch heb ik het idee dat het spel 'goed genoeg' werkt, zeker vergeleken met andere FPS games.Ricc schreef:Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
:")
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
- In- of uitklappen •
Re: Counterstrike: Global Offensive
https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiv ... h=05abfc2bRoyenroy schreef:Ja als je met 300 ping speelt op een aardappel zijn de hitboxes ook fuckt up. Ik heb er geen last van, en dat is natuurlijk een non-argument want hurr durr N=1 maar toch heb ik het idee dat het spel 'goed genoeg' werkt, zeker vergeleken met andere FPS games.Ricc schreef:Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
:")
Niemand zat hier te klagen over ping, gast. Als genoeg yt'ers en andere pro CS:GO spelers hun ongenoegen uiten over hitboxes, en hierboven dit zelf feitelijk wordt aangetoond, denk ik dat we nu zijn uitgepraat, hoop ik?
:")
-
- Ex-moderator
- Berichten: 32871
- Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
- Extra rang: Ex-moderator Grafisch
Re: Counterstrike: Global Offensive
Je begrijpt dat de bug waar daar over gesproken werd zo lang live is geweest omdat niemand het ooit merkte en toen het uiteindelijk consistent gevonden werd, het de dag erna al opgelost was? :")
Dat die kerel shots mist ligt gewoon aan veel meer dan slechte hitboxes. Hij staat de helft van de tijd niet stil of flickt nog net voor/na hij schiet, soms mist hij, er is lag compensation waardoor je soms mist (en waardoor je onvermijdelijk ook soms raakt zonder dat je zou moeten raken) en er zijn nog wel dingen die er toe doen.
Bekijk deze video eens, stond ook op reddit onder de titel "how people complaining about hitboxes play".
https://www.youtube.com/watch?v=naFUiI6hNbw
Dat die kerel shots mist ligt gewoon aan veel meer dan slechte hitboxes. Hij staat de helft van de tijd niet stil of flickt nog net voor/na hij schiet, soms mist hij, er is lag compensation waardoor je soms mist (en waardoor je onvermijdelijk ook soms raakt zonder dat je zou moeten raken) en er zijn nog wel dingen die er toe doen.
Bekijk deze video eens, stond ook op reddit onder de titel "how people complaining about hitboxes play".
https://www.youtube.com/watch?v=naFUiI6hNbw
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 6101
- Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
- RS: Royenroy (p2p)
Re: Counterstrike: Global Offensive
Lees dat thread dan ook, dan zie je dat het gefixt is.Ricc schreef:https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiv ... h=05abfc2bRoyenroy schreef:Ja als je met 300 ping speelt op een aardappel zijn de hitboxes ook fuckt up. Ik heb er geen last van, en dat is natuurlijk een non-argument want hurr durr N=1 maar toch heb ik het idee dat het spel 'goed genoeg' werkt, zeker vergeleken met andere FPS games.Ricc schreef:Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
:")
Niemand zat hier te klagen over ping, gast. Als genoeg yt'ers en andere pro CS:GO spelers hun ongenoegen uiten over hitboxes, en hierboven dit zelf feitelijk wordt aangetoond, denk ik dat we nu zijn uitgepraat, hoop ik?
:")
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
- In- of uitklappen •
Re: Counterstrike: Global Offensive
Het is voor mij al duidelijk dat je totaal geen inzicht hebt op software ontwerp, dus je hoeft je deze keer niet meer zo belachelijk te maken. :")i k0nijn i schreef:Je begrijpt dat de bug waar daar over gesproken werd zo lang live is geweest omdat niemand het ooit merkte en toen het uiteindelijk consistent gevonden werd, het de dag erna al opgelost was? :")
Dat die kerel shots mist ligt gewoon aan veel meer dan slechte hitboxes. Hij staat de helft van de tijd niet stil of flickt nog net voor/na hij schiet, soms mist hij, er is lag compensation waardoor je soms mist (en waardoor je onvermijdelijk ook soms raakt zonder dat je zou moeten raken) en er zijn nog wel dingen die er toe doen.
Bekijk deze video eens, stond ook op reddit onder de titel "how people complaining about hitboxes play".
- In- of uitklappen •
Conclusie komt erop neer dat valve minder moet aftrekken op de RNG-based ontwerp. Want al de punten die je opnoemt komt ongeveer op 1 tick aan waarbij RNG actief is en wanneer niet. Die foutief resultaat komt gewoon te veel voor. In één van de meest populaire FPS games mag daar wat meer aandacht aan besteed worden.
Het feit dat ik niet de enige ben die deze mening deelt zou ook al genoeg moeten vertellen.
Het feit dat hitboxes een deel hiervan uitmaakte was mijn punt dat ik een aantal maanden geleden aanhaalde, wat jij natuurlijk met je gebrek aan inzicht onder tafel schoof. Ik kom hier simpelweg mijn gelijk ophalen
groetjes
:")
:")
:")