?_? De grote versierguide ?_?

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Cow in bikini »

:wub: :wub: De grote versierguide :wub: :wub:
[/size]

Altijd al een mooie meid willen versieren, maar nooit gedurft om op haar af te stappen? Altijd al jaloers geweest op andere jongens die meiden van zich af moeten slaan? Nou, met deze guide ga ik proberen jou net zo succesvol te maken als al die Johnny Bravo’s!
Afbeelding
Inleiding
Wat, waar, hoe en waarom? Versieren/ flirten is de sleutel tot succes. Heb je dit onder de knie, dan zullen alle meiden jou smeken om jouw liefde. Belangrijk is wel dat je het juiste moment, plaats en slachtoffer kiest om toe te slaan. Vrouwen zijn slimmer dan wij denken; voorzichtigheid is dus een vereiste, anders kan het wel eens heel slecht met je aflopen….
Afbeelding
Wat?
Dat lijkt me vrij duidelijk; je gaat jagen op jouw droomprinses. Zij die jou gelukkig zal maken is degene waar jij je vizier op moet richten. Jullie zullen je wel afvragen hoe je er achter komt of iemand nou jouw toekomstige droomvrouw is? Heel simpel; vlinders. Ja echt, vlinders zijn hulpmiddelen die ons helpen om onze droomvrouw uit de miljarden vrouwen die onze wereld herbergt te kunnen vissen. Heb jij bij het zien of het denken aan een bepaalde vrouw een kriebelend gevoel in je buik dat je blij en opgewekt maakt, dan heb je beet. Dat is het signaal dat de vlinders jou geven wanneer zij denken dat jouw schatje is gevonden. Helaas kunnen die vlinders er soms ook naast zitten, maar daar gaan wij natuurlijk niet vanuit en daarom ga ik daar ook niet op in in mijn guide.
Waarom?
Simpel; wij mannen hebben vrouwen nodig om te kunnen overleven. Niet alleen hebben wij ze nodig wat betreft het eten dat elke dag klaar moet staan wanneer jij moe thuiskomt van je werk of van het sporten, we hebben ze ook nodig om gelukkig te worden. ;)
Hoe en waar?
Nadat je een slachtoffer hebt moet je je klaarmaken voor de jacht. Trek je mooiste kleding aan en neem een bad in de lekkerste parfum die je hebt. Niks is té, en alles mag. Zorg er voor dat je opvalt en dat je je onderscheidt van al die andere hongerige jongens om je heen. De volgende stap is dat je ervoor zorgt dat het meisje zich aangetrokken voelt tot jou. Aantrekkelijk zijn heeft niet alleen te maken met je kleding, geur en kapsel, ook je persoonlijkheid en uitstraling zijn belangrijke punten waar een vrouw op let.
Twijfelen is not done; Het allerbelangrijkste is dat je in jezelf gelooft. Zonder zelfvertrouwen is de oorlog bij voorbaat verloren. Je kunt een meisje niet aanspreken als je niet 100% zeker bent van jezelf. Zoals ik al zei zijn vrouwen slimme wezens en hebben zij snel door of ze met een strijdvaardige man of met een twijfelaar te maken hebben.
Nu je jouw munitie bij elkaar hebt geraapt en het seintje van de vlinders hebt ontvangen is het tijd om je prooi te bespringen. Nee, niet letterlijk natuurlijk; we beginnen eerst met oogcontact zoeken. Zodra zij jouw zwoele blikken antwoord met een blozend gezicht heb je beet; het is nu slechts een kwestie van tijd voordat je met je trofee huiswaarts kunt keren. Nadat jullie ogen met elkaar kennis hebben gemaakt is het tijd om elkaars lippen van dichtbij te bekijken. Nee nee, zoenen komt dadelijk pas, we gaan eerst een praatje maken. Stap vol zelfvertrouwen op haar af en gooi je beste openingszin in de strijd. Als je merkt dat ze gewillig is en het geprek lekker verloopt ga je over op stap 2; je gaat haar aan het lachen maken. Inderdaad, humor is waar alle vrouwen wild van worden en dat is wat zij zoeken in hun droomprins. Kom niet aanzetten met droge moppen over domme belgen, dat schrikt ze juist af. Wat je wel moet doen is af en toe een grapje in het gesprek te gooien en kijken hoe zij daarop reageert. Als het gesprek nu beter begint te rollen heb je bijna de finish bereikt. Wat je nu moet doen is haar vertrouwen winnen en minimaal een telefoonnummer buit maken. Een kus mag ook natuurlijk, maar niet alle vrouwen houden van zoenen bij de kennismaking, dus let daar op.
Slot
Ik hoop dat jullie wat aan deze guide hebben en dat het een positieve bijdrage zal leveren aan jullie liefdeleven. Schroom niet om mij vragen te stellen; hier of via pb, maakt mij niet uit. Ook als je tips hebt of jou verhaal met mij wilt delen kun je altijd posten of pben. Succes!
Afbeelding
Pas op!
Gebruik van deze guide is voor eigen risico. Ik ben niet aansprakelijk voor lichamelijk, dan wel enig ander soort letsel veroorzaakt, dan wel mede veroorzaakt door het gebruik van deze guide. Ik stel me verder ook niet aansprakelijk voor emotionele schade welke zijn oorsprong vindt in het gebruik van deze guide. Ik, cow in bkini, ben nimmer gehouden tot enige betaling van enigerlei schadevergoeding aan de gebruiker of aan anderen. Tevens valt indirecte schade opgelopen door het gebruik van deze guide ook onder de voorwaarden.
Voor vragen en opmerkingen betreffende deze voorwaarden kunt u contact opnemen met mijn manager deurklinkjee.
Laatst gewijzigd door Cow in bikini op zaterdag 4 juni 2011, 18:40, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: De grote versierguide

Bericht door Fratske »

Origineel is het wel :lol:
Hondjes <3
[/color][/size]
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: De grote versierguide

Bericht door Het Pietje »

leuke guide voor je eerste
kzal hem eens gaan gebruiken hopen dat het werkt 8-)
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: De grote versierguide

Bericht door Wup »

Nice guide. Niet veel nieuws. Ik ben nog groen @ 16 jaar en ik zie er niet lelijk uit, maak mensen vaak aan het lachen en heb een goed karakter (zeggen anderen ook...) Ik denk dat het zelfvertrouwen en misschien mijn lengte er bij mij ook aan ontbreekt haha. Naja komt vanzelf wel. Ik ben niet iemand die de eerste de beste slet scoort.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Cow in bikini »

Ty guys, luv u all! :wub: ^_^
Afbeelding
Fierce Devil
Berichten: 9658
Lid geworden op: maandag 11 september 2006, 22:18

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Fierce Devil »

Mijn broer leerde mij 1 ding: Als een meid jou aankijkt dan moet je altijd wat zeggen anders denken hun ook 'WAT KIJK JIJ NOU WEER GA JE NOG PRATEN OF WAT?' En als je naar ze lacht en ze lachen terug moet je ze ook aanspreken.

Tot nu toe een accuracy van 95% hiermee gemaakt 8-)

Nice guide Cow ^^
Afbeelding
It must be knowledge that frees them, not force
Gebruikersavatar
xFurionn
Berichten: 473
Lid geworden op: zaterdag 26 februari 2011, 15:32
RS: xFurionn (p2p)
Clan: Vice
Oude naam: Hamlap

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door xFurionn »

R0Fl. Hij was wel leuk om te lezen :wub:
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding

Klik hier om me te helpen
SoulAnarchyX
Berichten: 16
Lid geworden op: zaterdag 4 juni 2011, 10:18
RS: Assasinsdead (f2p)

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door SoulAnarchyX »

ik zie er nu uit als die gozer op dat plaatje -.-"
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Cow in bikini »

SoulAnarchyX schreef:ik zie er nu uit als die gozer op dat plaatje -.-"
Sorry, maar ik ben niet verantwoordelijk voor schade opgelopen door deze guide. 8-)

@Fierce en superkip

Thnx guys, luv u! :wub:
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Travolter »

Je Dr Dre rommel staat er niet in [-X [-(
Afbeelding
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Lijpe »

Haha, prachtig onderwerp.
Nice guide sowieso 10/10 jw :lol:
Afbeelding
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Cow in bikini »

Travolter schreef:Je Dr Dre rommel staat er niet in [-X [-(
:fluit:

Toegevoegd na 1 minuten:
deurklinkjee schreef:Haha, prachtig onderwerp.
Nice guide sowieso 10/10 jw :lol:
Ty ty, een eer om dat van jou te horen. :oops:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
AardbeiPlox
Berichten: 1615
Lid geworden op: dinsdag 4 maart 2008, 17:31
Oude naam: Kappl

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door AardbeiPlox »

Geweldig onderwerp x]
Nice guide cow 10/10 :3
Just Pen
Berichten: 883
Lid geworden op: zaterdag 12 februari 2011, 15:36
RS: Gestopt
Oude naam: just pen666

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Just Pen »

orgineel :P .
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door SjoerdDonsje »

Mijn ''Waarom kunnen vrouwen niet skiën mop?'' werkte anders niet. :(
Afbeelding
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door Cow in bikini »

KaraKoen schreef:Mijn ''Waarom kunnen vrouwen niet skiën mop?'' werkte anders niet. :(
:lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
xFurionn
Berichten: 473
Lid geworden op: zaterdag 26 februari 2011, 15:32
RS: xFurionn (p2p)
Clan: Vice
Oude naam: Hamlap

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door xFurionn »

KaraKoen schreef:Mijn ''Waarom kunnen vrouwen niet skiën mop?'' werkte anders niet. :(
Die moeten in de keuken staan hihahoe O:) O:) O:) O:) O:) O:)
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding

Klik hier om me te helpen
romoibo
Berichten: 775
Lid geworden op: zondag 22 februari 2009, 17:43

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door romoibo »

Het grote Show Je Chick Van Gisteravond topic.
Rsn: Dutch_Robert
RiPx

Re: ?_? De grote versierguide ?_?

Bericht door RiPx »

Door deze guide ben ik wel 10x mijn 06 kwijt geraakt aan 10 dames. :(
10/10
Plaats reactie