"Flashbacks" 5/178

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Hoe vind je deze suggestie?

Fantastisch! Moet er zeker komen! (10/10)
7
32%
Erg leuk, werk er nog wat aan, mag van mij wel in RS (8/10 - 9/10)
4
18%
Leuk, nog niet af, maakt niet zoveel uit of het in RS komt. (6/10 - 7/10)
1
5%
Gemmiddeld, Moet niet per sé in RS komen, er is nog wat werk aan! (5/10)
2
9%
Saai, zoals de meeste van je suggesties, werk het dus zeker uit! (3/10 - 4/10)
4
18%
Stom, komt nooit in RS! Wat heb je nou aan questen? (1/10 -2/10)
0
Geen stemmen
Nee, deze is gewoon weer zo'n faal van jou! (-1/10 - 0/10)
4
18%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

"Flashbacks" 5/178

Bericht door ikkeikke66 »

Wat dachten jullie ervan om een "Flashback" te zetten in runescape? Hier is al wat uitleg:

Wat is een "Flashback"?

Het is een soort ding waarmee je questen opnieuw kunt doen.
Zo kun je bv.: Dragon Slayer, The Chosen Commander, ect... opnieuw doen.

Hoe start in een "Flashback"?

Je kunt een Flachback starten bij de Domion Towers (komende update in oktober)

Nu kan je de quest kiezen die je opnieuw wilt doen.

PS: The Wise Old Man is degene die je alle opdrachten geeft, hij is tenminste het oudste en het slimste ;)

Moet ik alles terug kopen voor die quest?

Nee! Je krijgt alles in je inventorry wat je nodig hebt.

Let Op:- Alles wat je van de Wise Old Man krijgt, zal met een (q) achter zijn, van Quest-Item, deze spullen kun je niet verkopen.
- Je zult je armour bijhouden, maar armour waar je de quest voor nodig hebt (zoals rune platebody bij dragon slayer) zal je niet kunnen aandoen.
- Je zult ook niet Chaos kunnen aandoen als je Elemental Workshop I doet, dit geld ook voor andere questen.
- Tijdens de quest krijg je alleen toegang tot Potions, Food, Armour en wapens op je bank, (q)-items kun je niet op de bank zetten/verkopen/traden
- Als je een (q)-item Destroy't, zal de Flashback voorbij zijn.


Moet ik de quest helemaal afwerken?

Nee, bij de Wise Old Man kun je zeggen: Sorry, i wil stop with the Flashback.
Ook kun je de "Stop-Flashback"-optie nemen.

Is het ook voor free spelers?

Ja, maar als je member bent geweest, kun je geen memberquesten opnieuw doen!

Krijg ik de beloning altijd opnieuw?

Nee, je zult soms wel wat xp krijgen in een skill, zie hieronder voor meer informatie hierover.

Moet ik eerst nog naar het startpunt lopen?

Nee, de Wise Old Man zal je in je Flashback op dat startpunt laten beginnen.

Let op: Als je Flashback gedaan is, zal je terug in Dranyor Village komen! Het is inmiddels niet echt gebeurt, maar een Flashback, in je gedachten dus.

Is er iets extra bij de Flashbacks?

Ja, er zijn nu "Challenges" deze krijg je van de Wise Old Man, je krijgt ook een papier mee met wat deze Challege doet.
Bij deze challenge krijg je ook extra beloning. Hieronder zullen er later Challenges komen, nu heb ik even geen tijd, beloningen komen er ook bij.
In- of uitklappen • Challenges en Beloningen (suggestie van ketchupemmer)
Naam QuestChallengeBeloning
Cook's AssistentBreng de dingen binnen de 3,5 minuten300 cooking xp en een pie
The Blood PactDood de Ranger en de melee'er zonder wapens (wizard met de sling)200 attack, deffence en strength xp
The Restless GhostDood het skelet zonder wapens en breng de schedel daarna binnen 30 sec naar het graf250 Attack, deffence en Strenght xp
Demon SlayerDood de Demon en de magiërs in 3 min.(Members: 200 slayer xp +) 500 attack, deffence en strenght xp
Goblin Diplomatic (Members)Geef de 3 goblin mails af in 5 min (tele's toegestaan, zonder de filmpjes bijgerekend)Een (4)-potion waarmee je (per keer drinken) 5 minuten onbeperkt kunt rennen

WIP 173 questen left

Ik ga dood, wat nu? (suggestie van Going4Quests)

Geen nood, als je dood gaat, verlies je al je spullen!
Nu denk je wel: WHUT? GEEN NOOD?!
Nee hoor, soms zul je (na iets te doen in de quest) in je chatbalk krijgen: CheckPoint set.
Als je nu doodgaat, zul je zeggen: No, its going not as this...
En je krijgt de optie om opnieuw te beginnen, vanaf je ChekPoint. Sta je dit af, zul je NIET meer op dit punt kunnen starten bij de volgende Flachback!

Extra: Kan ik een quest starten terwijl ik aan een Flashback bezig ben?

Nee, omdat het in je gedachten is, kun je geen quest starten tijdens de Flashback!
Je zult dan alleen deze vkken kunnen openen:
-Liedjes
-Inventory
-Armour
-Spellbook
-Stats
De rest zal helemaal blanco blijven.

Slot

Dit was het voorlopig, later komt er nog wat bij, deze suggestie is dus WIP

RATE OR HATE!
Laatst gewijzigd door ikkeikke66 op donderdag 6 oktober 2011, 15:50, 7 keer totaal gewijzigd.
Druidspruit
Berichten: 2417
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 9:45
RS: DRUIDSPRUIT (p2p)
Clan: ltf
Oude naam: no l1f3r 0di

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Druidspruit »

hate
Afbeelding
Afbeelding


lolled at my skills
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Mystery »

Volgens de regels hebben we liever geen WIP's hier. Je kan 'm binnen drie dagen afmaken, anders gaat hij op slot (je mag van mij best je code aanvragen). Gebruik dan ook de "concept opslaan"-knop.

Verder lijkt het me wel leuk, maar of het haalbaar is, dat weet ik niet. Probeer het uit te werken!
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Robert Gx »

Waarom zo moeilijk allemaal? Ik zeg dit: De quest items krijg je met een (q), alle armour, food etc moet je zelf regelen (op je bank dus). Misschine zou het leuk zijn om er een extra moelijkheidje aan toe te voegen, zoals een extra challange die je moet completen. Bijvoorbeeld dat je Elvarg moet doden met een bronzen wapen of dat je voor de hele quest maar 5 stukken voedsel mag gebruiken ofzo. Daarvoor krijg je dan wel een extra reward zoals xp, met een berichtje van: "After your flashback you feel stronger than before" (strength), of "After your flashback you feel more agile" (agility). Als je dan bijvoorbeeld een item als extra reward krijgt, kun je misschien zoiets als bericht krijgen: "You wake up from your flashback and you suddenly have a <insert item name here> in your backpack."
AfbeeldingPlaatje
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Shadow Blast »

Waarom wil je perse een quest opnieuw doen?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door SkyTeam »

Misschien een ideetje dat je gewoon zelf de armour moet meenemen, maar niets verliest als je dood gaat.

Veel succes met afmaken =) .
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Robert Gx »

Shadow Blast schreef: Waarom wil je perse een quest opnieuw doen?
Omdat ze leuk zijn? :) QUESTS FTW
AfbeeldingPlaatje
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Shadow Blast »

En wat als je nu een waardevol item krijgt tijdens die quest mag je dan spullen terug meenemen? Kan je eigenlijk niet dan gewoon de spullen verkopen die je krijgt om de quest te voltooien?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Zakdoekdoos »

Blood runs Deep > 400k exp, opnieuw! Blood runs deep > 400k exp, opnieuw! etc.. Wordt het dan niet misbruikt?
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door Sherwood689 »

Exclication schreef: Blood runs Deep > 400k exp, opnieuw! Blood runs deep > 400k exp, opnieuw! etc.. Wordt het dan niet misbruikt?
Natuurlijk zal je niet de rewards opnieuw krijgen, toch?
Laatst gewijzigd door Sherwood689 op maandag 26 september 2011, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door iRon »

Op zich een leuk idee, bepaalde quests zijn misschien leuk om nog eens over te doen. Denk inderdaad voor screens of een storyline leuk om te doen.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: "Flashbacks" (WIP)

Bericht door ikkeikke66 »

Sherwood689 schreef:
Exclication schreef: Blood runs Deep > 400k exp, opnieuw! Blood runs deep > 400k exp, opnieuw! etc.. Wordt het dan niet misbruikt?
Natuurlijk zal je niet de rewards opnieuw krijgen, toch?
Nee, dat vergat ik te zeggen...

Toegevoegd na 11 uur en 35 minuten:
Silfer schreef:
Shadow Blast schreef:Waarom wil je perse een quest opnieuw doen?
Kan handig zijn voor guides of plaatjes en dergelijke.

Hoe kun je er trouwen mee ophouden als je het tegen de Wise Old Man moet zeggen? Je bent immers bezig met de quest.
Tijdens de Flashback kun je naar de Wise Old Man gaan, als je een Flashback bezig bent, dan zal de optie er komen: stop flashback
Als je een quest voor de helft gedaan hebt, kun je GEEN Flashback vragen, met die quest, bedoel ik een quest die je niet bij de Wise Old Man start

Toegevoegd na 11 uur en 36 minuten:
Ketchupemmer schreef: Waarom zo moeilijk allemaal? Ik zeg dit: De quest items krijg je met een (q), alle armour, food etc moet je zelf regelen (op je bank dus). Misschine zou het leuk zijn om er een extra moelijkheidje aan toe te voegen, zoals een extra challange die je moet completen. Bijvoorbeeld dat je Elvarg moet doden met een bronzen wapen of dat je voor de hele quest maar 5 stukken voedsel mag gebruiken ofzo. Daarvoor krijg je dan wel een extra reward zoals xp, met een berichtje van: "After your flashback you feel stronger than before" (strength), of "After your flashback you feel more agile" (agility). Als je dan bijvoorbeeld een item als extra reward krijgt, kun je misschien zoiets als bericht krijgen: "You wake up from your flashback and you suddenly have a <insert item name here> in your backpack."
Eigenlijk wel een leuk idee, ik ga het gebruiken, maar dan maak ik wel een bedanklijstje met jouw naam erin :P

Toegevoegd na 11 uur en 49 minuten:

Okay, ik heb een deel verder gedaan, alleen de Challenges en de Beloningen zijn nog WIP, maar voor 178 Challenges geef je me toch meer dan 3 dagen hé?
thomkok10
Berichten: 199
Lid geworden op: donderdag 23 september 2010, 18:15
RS: thomkok10 (f2p)
Clan: The Golden Warriors
Contacteer:

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door thomkok10 »

laat maar
Laatst gewijzigd door thomkok10 op donderdag 29 september 2011, 20:13, 2 keer totaal gewijzigd.
The Golden Warriors zijn Nederlanders =D

Uploaden van plaatjes: http://imgur.com/

Het runescape forum: http://services.runescape.com/m=forum/sl=0/forums.ws
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door ikkeikke66 »

thomkok10 schreef: ik vind het een leuk idee je krijgt er tenminste leuke spullen voor :D maar voor Members zou ik (als ik member ben) die questen ook willen doen

maar je hebt dan zeker een te grote lijst ;)
Euhm, de questen zijn toch ook voor members?
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Heb eigenlijk een vraagje over dit stukje (even de kleur weggehaald want dat leest irritant zo):
ikkeikke66 schreef:Let Op:
- Alles wat je van de Wise Old Man krijgt, zal met een (q) achter zijn, van Quest-Item, deze spullen kun je niet verkopen.
- Je zult je armour bijhouden, maar armour waar je de quest voor nodig hebt (zoals rune platebody bij dragon slayer) zal je niet kunnen aandoen.
- Je zult ook niet Chaos kunnen aandoen als je Elemental Workshop I doet, dit geld ook voor andere questen.
- Tijdens de quest krijg je alleen toegang tot Potions, Food, Armour en wapens op je bank, (q)-items kun je niet op de bank zetten/verkopen/traden
- Als je een (q)-item Destroy't, zal de Flashback voorbij zijn.
Meerbepaald de laatste 2 punten.
Stel dat je nu veel (q)-items krijgt die nodig zijn voor een bepaalde quest, en je krijgt bijvoorbeeld op het einde van de quest een soort gevecht met een of ander monster.
Volgens jou kan je de (q)-items niet banken, verkopen en ruilen. Hoe maak je dan plaats voor food en dergelijke als je inventory zo goed als vol zit met (q)-items?
Want je zegt; indien je een q-item 'destroyt' is de flashback voorbij. Dan is het toch in mijn ogen zo goed als onmogelijk om een bepaalde quest te voltooien. Of ligt het dan gewoon aan mezelf? :P

Verder zijn er nog wat spellingsfouten; zoals Deffence, dat moet Defence zijn. Ook je grammatica bij Engels is niet echt zo schitterend, ik kijk dan naar "I wil do the flashback" en dergelijke zaken. :)

Verder een leuke suggestie die wat meer fun aan het spel toevoegt, hoor. ;)
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door ikkeikke66 »

Sorry, bij Defence zat ik nog te twijfelen...

Nja, ook sorry voor mijn Engels, ik ben 11, dus ik krijg geen Engelse lessen :P

Dan het laatste: Bij dat monster doden, items die je moet gebruiken tijdens de quest, zoals al die stuff bij dragon slayer, zal ook uit je invertory blijven.

Natuurlijk zijn er andere monsters, bv: General Khazard tijdens Ritual of the Marahjat (of hoe jet ook schrijft), tijdens deze quest zal natuurlijk op het eind een paar spullen verdwijnen, alle spullen die je nog nodig hebt bij de quest, zullen nog blijven, deze ruimte zal alleen vrij worden gemaakt als je het laatste ding gebruikt hebt, bv: de rope bij de boom voor je aan het gevecht begint tegen General Khazard.

Is het zo een beetje duidelijk?

Dank jullie voor jullie positieve komentaar, alleen: als je het niet goed vind, zeg dat dan ook! (zoals de eerste post op dit topic)

En, ook wil ik even zeggen: als je de meeste van mijn suggestie bekijkt, is deze (volgens mij) de best uitgewerkte (tot nu toe), of niet soms?
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door Going4Quests »

Support.

Btw, misschien is het leuk als je sterft in de quest dat je dan (wat een beetje op de sagas lijkt) een kader krijgt waarin je character zegt, hmm, zo ging het niet. En dat je dan met een save point opnieuw kan. :-$
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Dat is best wel een leuk/goed idee, G4Q. :)
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door Tapir »

Inderdaad, Quests zijn gruwelijk leuk,
maar kom nou, ze kunnen ook gewoon even HEEL VEEL QUESTEN toevoegen? En dan niet alleen maar combat-quests maar ook een paar easy, leuke questen:-)!
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: "Flashbacks" 5/178

Bericht door ikkeikke66 »

Going4Quests schreef: Support.

Btw, misschien is het leuk als je sterft in de quest dat je dan (wat een beetje op de sagas lijkt) een kader krijgt waarin je character zegt, hmm, zo ging het niet. En dat je dan met een save point opnieuw kan. :-$
Lijkt een leuk idee... Denk ook dat ik het ge gebruiken, krijg ik toestemming?
Plaats reactie